Klapka György beismerő vallomást tett

Az interneten terjedő rejtett kamerás felvétel csak egy reklámkampány része.

Különleges kampánnyal érkezett hazánkba egy új termék, egy új márka, a Heineken által forgalmazott Strongbow Gold alma cider. A márka Klapka György különleges aranyszállítmányaként mutatkozott be.

A folyékony arany nem más, mint a mostantól nálunk is kapható Strongbow Gold almacider.
Ennek átlátszó, fekete és arany színekben pompázó palackját a szemfülesek már a vírusvideón felismerhették, hiszen mindvégig látszott. A videót vagy annak tartalmát számos médium közölte, TV–ben, rádióműsorban és újságban láthattuk, hallhattuk.


"Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy egy új, prémium kategóriás italt vezethetünk be a magyar piacra, mert tudjuk, hogy a hazai fogyasztók szeretik a minőségi és könnyed italokat. A Strongbow Gold a világelső cider márkaként ismert Strongbow család tagja, mindent magáénak tudhat, ami ez a folyékony arany képvisel. Magyarország aranyszakértője, Klapka György támogatásánál és ajánlásánál jobb megoldást ezért keresve sem találhattunk volna arra, hogy bemutatkozzunk a magyar fogyasztóknak" – mondta Bram Westenbrink, a Heineken Hungária marketing igazgatója.


De mi is a Strongbow Gold? Egy enyhén pezsgő, frissítő ízű, 5% alkoholtartalmú alma cider, amely almából készül fermentálással. Titkát csak a Strongbow szakemberei ismerik, akik immár az ötödik generáció óta örökítik tovább tudásukat. A cider egyre népszerűbb ital világszerte; a Strongbow Goldot pedig a közép-kelet európai régióban a hazai fogyasztók ismerhetik meg elsőként.