Te az egészséged megőrzöd vagy

Erre gondoltál már? Bizony, természetes módon is megvédheted az egészséged, erősítheted az immunrendszered. Sőt, még a ráncaid számát is befolyásolhatod.... Őseink sem szedtek gyógyszereket és nem használtak gyárban készült kozmetikumokat, és nem is kellett szembenézniük a sok kellemetlen mellékhatással.... Az étkezéseddel nagyban befolyásolhatod az egészségi állapotod és a bőröd feszességét. Étkezéssel a ráncok ellen Zöld színű növények (brokkoli, cukkini, zöldpaprika, paprika, kígyóuborka) fogyasztásával a kollagénvesztést lelassíthatod, és bőröd feszességét növelheted. Ezek a zöld színű zöldségek ugyan is gazdagok C-vitaminban és a luteinben, amelyek a tested kollagén raktárát töltik fel. Kerülöd a zsírokat?

Pedig vannak egészséges zsírok, amikre szüksége van a szervezetünknek. A zsírok a legkoncentráltabb energiaforrások, melyre szükségünk van. Ideális, ha a szervezetbe bevitt energia 30%-a zsírokból származik. Azonban nem mindegy, milyen zsírokat fogyasztasz. Milyen zsírok vannak?

   A. Telített zsírok (disznózsír, vaj)
   B. Telítetlen zsírok (gyümölcs, zöldség, halolaj, olívaolaj, olajos magvak…)

Nagy mennyiségben a telített zsírok (A) nem egészségesek, megnövelik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. Az elhízás és a magas koleszterinszint is a számlájukra írhatók.

A telítetlen zsírsavak
   a. csökkentik koleszterinszintünket,
   b. növelik az érfalak rugalmasságát,
   c. a rák megelőzésében és gyógyításában is szerepük van.

Jó minőségű olajra szüksége van a szervezetednek.
Az olaj az egészséges étrend része. A jó minőségű olajokkal bátran meglocsolhatod az esti vacsid, ne tarts attól, hogy plusz kilók szaladnak fel Rád… viszont abban biztos lehetsz, hogy az egészségedre roppant jó hatással bírnak.

Mit szólnál hozzá, ha bőröd sokkal feszesebb lenne, ha a gyomrod nem fájna, ha sokkal energikusabb lennél?





A szőlőmagolaj ezt adja neked...
hiszen a szőlőmagolaj gazdag telítetlen zsírsavakban és vitaminokban.
Az édes, roppanós szőlőhús közepén megbúvó, aprócska mag védve van a permetezőszerek káros hatásaitól, ezért bízhatsz benne, hogy maximálisan egészséges.

Miért jobb a szőlőmagolaj mint a többi olaj?
Az olajfajták között előkelő helyen áll, hiszen magas E- vitamin tartalommal bír és antioxidáns hatása majdnem 20-szor jobb, mint a C-vitaminnak, és 50-szer nagyobb, mint az E-vitaminé. Éppen ezért tartják úgy, hogy alapvető szerepet játszik az egészséges táplálkozásban és az egészség javításában. E-vitamin tartalma, 9-10 mg/100 g.

A hidegen sajtolt szőlőmagolajat tehát nagyon fontos, hogy a hétköznapokban használd. Könnyen emészthető és koleszterinmentes.
Akarsz legalább hét évvel fiatalabbnak kinézni, valós korodnál? Akarod, hogy sokkal energetikusabb legyél, és ne fáradj el délutánra?

Töltsd le ingyenes e-book könyvünket
A nagy szőlőmagolaj-könyv, amitől a Te életed lesz könnyebb
Összegyűjtöttem és kipróbáltam: 30 oldalas e-könyv formában elkészítettem Neked, hogy egyszerűen a magad hasznára fordíthasd a szőlőmagolajat.
Azt akarom, hogy ne legyek fáradékony és sokkal feszesebb legyen a bőröm, letöltöm a szőlőmagolaj könyvet.

Kérem a könyvet, kattintok