Az Ecom Testvérek igazi neve és kora - mindenki hallott róluk, de senki sem ismeri őket

Sokan hallottak már a félig olasz, félig magyar testvérekről, de kevesen ismerik őket valójában. Az Ecom testvérek a mai napig nagyon visszafogottak, nem igazán osztanak meg információkat magukról. Ez azonban cseppet sem vesz le az értékükből, hiszen rengeteg fiatalnak segítenek az álmaik megvalósításában. A középiskolában fogtak bele a vállalkozásukba, ami alig 3 év alatt hatalmas sikerré vált nem csak Magyarországon, hanem számos más európai országban is.

Mi az Ecom Testvérek igazi neve? Hány évesek? Hogyan jutottak el idáig? Most elárulunk minden eddig ismert információt róluk!
Az Ecom Testvérek igazi neve
Az anyai ágról magyar, apai ágról olasz származású fiatalok a gimnáziumi éveik alatt, amikor hazájukban szinte mindenki a négy fal közé volt zárva, a Covid-járvány alatt indultak el a siker útján. A mára dinamikus vállalkozóvá vált fiatalok lassan két évvel ezelőtt hozták létre a H-COMMERCE-t, hazánk egyik legnagyobb e-kereskedelmi közösségét, aminek keretein belül 800 kezdő, vállalkozó szellemű fiatalnak segítenek megvalósítani az álmukat.

A két testvér mindig nagyon visszafogott volt, sosem nyilatkoztak igazán magukról vagy arról, hogy kik ők valójában. A nevüket sem ismerni, soha nem hozták nyilvánosságra, hiába próbálkozott már velük több újságíró vagy fórum. Kizárólag a diákjaik és a csapattársaik ismerik őket.
Ez azonban cseppet sincsen hatással az üzleti életükre. Évente több millió eurós bevételt hozó márkák tulajdonosai is csatlakoztak ahhoz a programhoz, amit ők hoztak létre. Nem véletlen tehát, hogy sokan imádják őket, de akad bőven utálkozó is, akik szerint kamu az egész, amit csinálnak. Ezt már több lap és cikk is megcáfolta, hiszen a 800 főt összefogó programjuk jól mutatja, hogy jól csinálják, amit csinálnak.
Az Ecom Testvérek neve gyakran kerül említésre olyan nagy médiumokban, mint az Origo, a Bors, vagy éppen a méltán híres Forbes. Itt az egyik legbefolyásosabb és leginnovatívabb fiatal magyar üzletemberekként jellemzik őket. Ők nem kizárólag az üzleti sikerre törekednek, hiszen aktívan részt vesznek a társadalmi felelősségvállalásban, valamint a mentorálásban is.
Hány évesek az Ecom Testvérek?
Felmerülhet a kérdés, hogy ez mind szép és jó, de hány évesek ezek a fiatalok? Hogy lehetséges, hogy két tizenéves ekkora népszerűségre tegyen szert? A két testvér között csupán 17 hónap különbség van. Az idősebbik 2003. május 31-án született, míg a kisebbik fivér 2004. október 9-én látta meg a napvilágot Olaszországban. Nagyon fiatalok, de ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne már most akkora tudásuk, amit átadhatnának a következő generáció számára.
Hogyan váltak cégvezetőkké?
Ha kiszámoljuk, akkor 2020-ban alig 16 és 17 évesen indultak el a siker útján. Az olasz-magyar testvérpár mára beléptek a huszonévesek táborába, alig 3 év alatt cégvezetőként élik mindennapjaikat. 2024-ben is rendületlenül törnek előre az online kereskedelmi piacon, ami több tízezer fiatalt inspirál arra, hogy ők is hasonló életet alakíthassanak ki maguknak.
A hatalmas népszerűségük azonban nem volt mindig ekkora. Fiatalként sokszor néztek rájuk furcsán, hiszen nem jártak bulikba, a szabadidejüket fejlődéssel, tanulással töltötték. A szüleik támogatták őket abban, hogy már fiatalként vállalkozzanak. A self-made cégvezetők azonban azok közé tartoznak, akik a dollármilliós vállalkozásukat kizárólag önerőből, a nulláról építették fel. Nem lazsáltak, minden áldott nap tettek azért, hogy ma ott tarthassanak, ahol.
Azóta többször megmutatták már, hogy milyen a vállalkozói lét árnyoldala. Ezt kevesen teszik meg, szerintük azonban enélkül bele sem szabadna kezdeni. Nem minden arany, ami fénylik és ezt ők a saját bőrükön tapasztalták meg. Szívesen mesélnek arról, hogy milyen áldozatokat hoztak az évek során, amit aztán persze egy cseppet sem bántak meg.
E-kereskedelmi vállalkozásban elsők
Az Ecom Testvérek 2024-re az első magyarok egyike, akik bizonyítottan sikeres nemzetközi e-kereskedelmi céget építettek fel maguknak. Alig három év alatt jutottak el a nulláról oda, hogy ma már számtalan helyről dolgozhatnak, nyaralni viszik a szüleiket, folyamatosan utaznak, emellett mentorprogramot indítottak olyan vállalkozó szellemű fiatalok számára, akiket érdekel a dropshipping és az e-commerce világa.
Tény, hogy alig 20 évesek, de már most rengeteg tapasztalattal rendelkeznek, amit meg akarnak osztani a közösségükkel is.
A fiatalabbik fivér intézi a vállalkozással kapcsolatos feladatokat, emellett menedzseli az Instagram csatornájukat is. Kiváló zongorista, szabadidejében szívesen zenél rajta. Az idősebbik testvér pedig rendszeresen jelen van a H-COMMERCE eseményeken, ahol a diákokkal beszélget, tanácsokat oszt, véleményt alkot.
A kezdeti nehézségek: nem volt minden olyan egyszerű
Az Ecom Testvérek gyakran hangoztatják, hogy döcögősen indult a vállalkozásuk. Több száz projekttel és üzlettel próbálkoztak, így számtalan kudarcot megszenvedtek, mire idáig eljutottak. Sokszor elmondják, hogy tanultak a hibáikból, nem adták fel, kitartóak és motiváltak voltak. Tudták, hogy a saját lábukra akarnak állni és ezért mindent meg is tettek. Kihagyták a fontos bulikat, a szórakozást, mással sem foglalkoztak, mint az üzletük építésével. Kizárólag két dologról nem mondtak le, az egyik a sport, a másik a nagy passziójuk.
Jó ideig még a barátaiknak sem számoltak be arról, hogy mit csinálnak. Féltek attól, hogy az egész kudarcba fullad és mindenkinek csalódást okoznak. Persze az utóbbi pár év több millió dolláros forgalma jól mutatja, hogy a Kelet-Európai országok felé irányuló e-kereskedelemből bizony meg lehet élni, csak okosan kell csinálni. Szükség van egy olyan termékre, ami megfogja az embereket, amivel még nem találkoztak, amit jól el lehet adni.
„Jó érzés ilyen sikereket elérni, de még nagyobb öröm, ha ezt megoszthatjuk másokkal” – mondták el a H-COMMERCE megalkotásával kapcsolatban. A saját mentorprogramjukon keresztül több száz fiatalnak segítenek abban, hogy elinduljanak a siker útján.