HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-10-23
Címlap / Szépség-Egészség / Fogyasszunk minél kevesebb zsiradékot!

Fogyasszunk minél kevesebb zsiradékot!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-10-23

Hogy minél tovább élvezhessük az életet szeretteink körében, elengedhetetlenül fontos, hogy figyeljünk arra, mi kerül a tányérunkra, milyen ételeket eszünk nap mint nap. Különösen fontos, a zsírbevitel csökkentése, amely részben a táplálkozási szokások megváltoztatásával, részben konyhatechnikai módszerekkel érhető el. 

 

Hogy minél tovább élvezhessük az életet szeretteink körében, elengedhetetlenül fontos, hogy figyeljünk arra, mi kerül a tányérunkra, milyen ételeket eszünk nap mint nap. Különösen fontos, a zsírbevitel csökkentése, amely részben a táplálkozási szokások megváltoztatásával, részben konyhatechnikai módszerekkel érhető el.

• Már a bevásárlásnál figyeljünk arra, hogy mindig az alacsonyabb zsírtartalmú élelmiszereket válasszuk. Ezt a munkát segítik a csomagolt élelmiszereken feltüntetett energiatartalma, valamint a zsírtartalomra és egyéb tápanyag összetevőkre vonatkozó adatok.

• Tudatosan kerüljük a magas koleszterintartalmú élelmiszereket.

• Az ételkészítésre szánt húsokról alaposan el kell távolítani a szemmel látható zsírt, baromfi esetében a bőrt is.

• A főzéshez, sütéshez egyáltalában nem, vagy igen kevés zsiradékot használjunk. Zsír (sertés) helyett növényi étolajat, vaj helyett margarint alkalmazzunk.

• Célszerű az ételeket zsírszegény eljárással elkészíteni. Elsősorban a főzés, párolás, grillezés javasolható. Sütésnél sok zsiradékot takarítunk meg a teflon bevonatú edények, alu-, vagy sütőfólia, cserépedény, nemesacél edény, mikrohullámú sütő használatával.

• Az alapanyagok elkészítésének módja is fontos, pl.: olajban sütéskor a natúr húsokból a telített zsírsavak egy része eltávozik, és helyette a többszörösen telítetlen zsírsavak épülnek a húsba. Nem célszerű ugyanazt az étolajat ismételten sütéshez felhasználni. Bundázott, illetve panírozott húsok esetében ezt a folyamatot meggátolja a bunda, illetve panír. Vigyázni kell azonban arra is, hogy az olajban való sütés is növeli az étel zsírtartalmát.

• Mellőzzük a hagyományosan rántással készült főzelékeket, s helyette a párolt, vagy habart ételek készítését részesítsük előnyben. A habarásnál használjunk zsírszegény élelmiszereket: kefirt, joghurtot, sovány tejből készült aludttejet.

• Feltétlenül hagyjuk ki az étrendből a zsíros, vajas süteményeket, valamint a tejszínes krémeket tartalmazó édességeket.
bzs





 
 
[2028]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 67
 
 




 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x