HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-09-21
Címlap / Szépség-Egészség / Ezt tedd a hasi elhízás ellen

Dr. Csábi Bettina

Ezt tedd a hasi elhízás ellen

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-09-21

"Rossz a genetikám"-és ezzel legtöbb esetben elintézettnek tekintendő a dolog. Nyilvánvaló, hogy vannak olyanok, akik hasra híznak elsősorban, ami veszélyesebb, mint akik elsősorban a csípőn, és a combon raktároznak. A has falán lévő zsírréteg megnöveli a kockázatát egyes betegségnek, mint a cukorbetegségnek, illetve a szív- és érrendszeri megbetegedéseknek. A terhességek után sem elveszett a helyzet.  

 

Én az első kép a 3. lányom születése után, idén nyáron készült. Ezt azért jelentetem, meg, mert rengeteg megkeresés érkezi hozzám, hogy szültem, és nem olyan a hasam, mint előtte. Nekem sem, de megfelelő edzéssel kompenzálható sok minden. A kinyúlt bőrt is én izommal töltöttem meg. És 40 felett, a változó korban gyakorlatilag, aki eddig figyelt magára, azok nagy részén is megjelenik az úszógumi.

Kialakulásának okai:

1. Ugyanannyit, ugyanazt eszed, mint 20 éves korodban-csak nem számolsz azzal, hogy ugyanazon életvitel mellett az alapanyagcseréd elvileg csökken, illetve az izomzatodból veszítesz.

2. A másik lehetséges ok, ha foggal-körömmel ragaszkodsz a régi alakodhoz, de nem jó módszert választasz, és ilyenkor 2 eset fordul elő:
a./ koplalás szintű éhezés
b./ elkezded lassú, hosszú futásokra kényszeríteni magadat

3. Nem megfelelő a vitamin-és ásványi anyag beviteled, nem fogyasztasz elég B-vitamint


BAJNOKOK ÉLETMÓD PROGRMA TIPPJEI:

1. Ha a szénhidrát felemeli a vércukrot és az inzulinszintet, a plusz bevitt tápanyag raktározódik, és emiatt nő a testsúly. Ha viszont nem a szénhidrátból nyeri a szervezet az elégetni kívánt energiát, és nem emelkedik a vércukorszint, akkor a súly nem nő. Első lépésként vízvesztéssel kell számolnunk, mint minden diétában, mivel ha csökkentjük a szénhidrát bevitelt, akkor a test glikogént éget az energiaszükséglethez.

A szénhidrát, mint a tészta, kenyér, rizs, édességek teszik ki egy átlag ember étkezését. Napi rostanyag szükségletünk 30-40 gramm között van. Te mennyit eszel? A rostok a szénhidrát felszívódás lassításával csökkentik a glikémiás indexet, ritkábban fordulnak elő vércukor-ingadozások, kiegyensúlyozottabbá válik a vércukor szintje. Az inzulin raktározó hormon, míg a növekedési hormon vele ellentétes. Használd ki a hormonok játékát! A szénhidrátcsökkentett táplálkozást javaslom, azaz lassú felszívódású CH-ból fedezd a CH szükségleteidet, zöldségekből, zabpehelyből, én a gyümölcsök ellen sem vagyok a magas rosttartalmuk miatt, fehérliszt, teljes kiőrlésű, cukor kilőve, ez a lényeg, fehérje nagyon fontos, mivel izomépítő.

2. a.) 1 kg testzsír körülbelül 7000 kcal energiát tartalmaz. Ennek elégetéséhez 7000 kcal energia hiányt kell felállítani. Nőknél 1200-1400, férfiaknál 1600 kcal bevitel kell ahhoz, hogy ne lassuljon be az anyagcseréd. Ezek átlag alap számok, hangsúlyozom, mielőtt még hozzászólnál- ezer más tényező is befolyásolja.

b.) Azzal a meghaladott nézettel, miszerint hosszú, lassú edzések az ún. „zsírégető edzések”- aki kicsit is követi a tudomány állását, tisztába van vele, hogy nem, ennek élettani okait nem is fogom itt kifejteni, így nem foglalkozom vele, csak kezedbe nyomom a megoldást. Azok a BAJNOKOK ÉLETMÓD PROGRAM résztvevői, akik maguk is edzők, orvosok, elkérik ezen előadásomat, megkapják, és áttanulmányozzák. Neked legyen elég annyi, hogy 2 féle módon tudsz az utóégetés / excess post-exercise oxygen consumption /miatt hatékonyan zsírt égetni. Lemeríted a szénhidrát raktáraidat, és ha szálkás izomzatot akarsz, akkor nem eszel 2 órán belül intervallum edzés után, mivel így tanítod meg azt a szervezetednek, hogy ne zsírt, hanem glikogént tároljon. Ennek mi lesz a hozadéka? Nőnek a raktáraid, és amit megeszel, nem a zsírraktárakba, hanem az izmokba glikogén formába fog tárolódni. Tehát összegezve: nem kell a tészta partykon teletömni magad, mert a raktárakat csak edzésekkel és pihenéssel tudod feltölteni. És a súlyzó, erősítő edzések a másik. Ilyenkor tejsav keletkezik az izmokban, és az bizony fájdalmas. Mikor? Nagy intenzitású edzésekkel, pl lépcsőzés, dombra futás vagy sprintek, tempófutás, vagy erősítő edzésekkel. Igen, lehet súlyzóval is fogyni, mivel a tejsav is egy méreganyag a szervezetünknek, el kell takarítania, ez is utóégetést okoz. A szervezet a mikrosérüléseket növekedési hormonnal gyógyítja, ami a 2. legerősebb hormon az inzulin után. És itt már be is léptek ismét csak a hormonok.

3. A B-vitamin megfelelő hasznosulásához elengedhetetlen a magnézium. Ha nincs elég, akkor az inzulinszint emelkedik, tehát igenis, szedjél magnéziumot, hogy megelőzd az elhízást, magas vérnyomást, a cukorbetegséget és a szívbetegséget is!

Remélem, ezzel a viszonylag komplex anyaggal segítettem neked. És ne felejtsd el, megfelelő, tudatos, tiszta táplálkozás és magas színvonalú edzések mellett jóval kiforrottabb izomzatot tudsz magadnak varázsolni, mint 20 évesen. Mindig azt mondom, hogy ésszel állj hozzá mindenhez, hogy eredményt tudjál felmutatni.

Legyetek bajnokok a mindennapokban!




 
 
[10177]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


titkosrandi fej

éves
 
fotó




Tagok: Túl az 1 millión, Fotóval: 331.689


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 


/img/hirdetes/everness-INY-300x250.gif
 


 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x