HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-24
Címlap / Szépség-Egészség / Emésztéskönnyítő jógagyakorlatok ünnepek után

Emésztéskönnyítő jógagyakorlatok ünnepek után

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2019-08-24

Megterhelőek az ünnepek a gyomrod számára? Nem figyeltél, és a tizedik bejgli is ügyesen kicselezett, majd hopp, beugrott a szádba? Íme, néhány egyszerű gyakorlat, ami segíthet! 

 

Rendezvénynaptár
A gyakorlatokat óvatosan végezd, figyelj a tested jelzéseire, és ügyelj, hogy ne feszítsd túl az izmaid, ízületeid.


I. Sarokülés – Vadzsraszana


1. Helyezkedj el sarokülésben. Zárd össze a térded, érjenek össze a nagylábujjaid, de ne keresztezzék egymást. Ha nem érinti a feneked a sarkaid, tegyél közéjük egy párnát.
2. Billentsd magad alá a medencéd, egyenesítsd ki a hátad, a tarkód egyenes.
3. Lélegezz a hasadba, a mellkasod és a bordakosár mozdulatlan. Figyeld, ahogy belégzésre emelkedik, majd kilégzésre visszasüllyed a köldököd.
4. Végezd a gyakorlatot néhány lélegzetvétel erejéig.


A gyakorlat segíti az emésztést, a hasi légzés átmozgatja a belső szerveket és oldja a stresszt.


II. Térdfogás fekve - Pavanamukta aszana


1. Helyezkedj el hanyattfekvésben. Nyújtózz a sarkakkal lefelé, közelíts a derekaddal a talaj felé, a tarkód egyenes.
2. Pipálj a bal lábfejeddel, majd a kilégzésre a jobb térded húzd fel szorosan a mellkasodra. Kulcsold át a térdeden az ujjaid, vagy fogd meg a csuklód, és húzd még szorosabban a mellkasodra a térded, miközben a másik lábad a talajon marad.
3. Tartsd a térded néhány légzés erejéig.
4. Ha úgy érzed, elég, igazítsd ki a tartást (ld. 1. pont), majd végezd el a másik irányba is.
 

A gyakorlat átmozgatja a belső szerveket, segíti a levegő és a gázok távozását.


III. Kobra – Bhujangaszana


1. Helyezkedj el hasonfekvésben. Fektesd a lábfejed a talajra.
2. Helyezd a homlokod a talajra, a két tenyered pedig a vállad alá kb. egy tenyérnyi távolságban a vállaktól kifelé.
3. Feszítsd meg a farizmaid, majd kilégzésre told fel a felsőtested úgy, hogy a szeméremcsontod még a talajon maradjon.
4. Tartsd meg az ászanát 2-3 légzés erejéig.
5. Ha úgy érzed, elég volt, a karod segítségével engedd vissza magad hason fekvésbe.
 

A gyakorlat átmozgatja és elrendezi a belső szerveket, segíti az emésztést.


IV. Íjpóz – Dhanuraszana


1. Helyezkedj el hasonfekvésben.
2. Nyisd a lábaid csípőszélességű terpeszbe, majd hajlítsd be a térdeidet. Fogd át a bokád vagy a lábfejed a tenyereddel.
3. Először a lábaiddal húzd fel a mellkasod a talajról. Ha megy, és nem feszül a derekad, akkor elemelheted a combjaidat is a talajról.
4. Tartsd ki a gyakorlatot néhány légzés erejéig, és közben figyeld, ahogy a légzésed mozgatja a tested.
5. Ha úgy érzed, elég volt, akkor először a lábaidat, majd a felsőtestedet engedd vissza a talajra.
 

A gyakorlat alaposan átmozgatja a hasi szerveket, segíti a megfelelő bélmozgást.






 
 
[ 7738 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 72
 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x