Fogyás és hízás agykontrollal? Próbáld ki az elme erejét

Gondolataid árnyékában mindennapjaid. Minden fogyni és hízni vágyónak van egy álma. Másképpen szeretnétek kinézni, mint amilyenek mostani testetek. Mindegyikőtök álma közös: egy elfogathatóbb, jobb, előnyösebb, test, amiben egészségesebben és jobban érezhetitek Magatokat.

Megvan az álmotok, kialakult egy célkép. Van egy célod, amit szeretnél megvalósítani, ami a következőképpen szólhat:
A célokat a képzeletünk valósítja meg.

Általános jelenség, hogy céljaid felé haladva sokszor csődöt mondasz. Mert feladod álmaidat. Feladod az elképzeléseidet. Akaraterőd, mi az elején oly nagy volt, hirtelen megszűnni látszik. 


Az akaraterőnek célja legyőzése érdekében ellenfélre van szüksége.
Kemény próbál lenni, amikor a dolog igazán nehézzé válik. A rossz szokások elhagyására létezik azonban egy szelídebb, könnyebb út is: ez pedig a – képzelet - . A képzelet közvetlen a célt ragadja meg, azt amit szeretne elérni.

Legyen hited, vágyad és elvárásod céljaid elérése érdekében. Képzeleted ezek sarkantyúzzák meg.

Ha azt gondolod, hogy meg akarsz válni rossz szokásaidtól, akkor valószínűleg becsapod Magad! Ha igazán akarnád, az magától megszűnne. A leszokásból származó előnyt kellene erősebben akarnod, mint magát a rossz szokást. Tanuld meg elég erősen akarni ezt az előnyt, és akkor megszabadulsz az akaratlan szokásoktól.

Például lássuk egy fogyni vágyó személyt:
Mi a problémád? Túl sokat eszel, esetleg keveset és nem mozogsz? Vagy mindhárom? Egyszer túl sokat, aztán keveset, és nem is mozogsz eleget?

HarmoNet tipp: Fogyókúra-technikák: Válaszd ki a személyedre szabottat! >>

Lehet, hogy a nem is a túl sok evés, hanem a nem megfelelő ételek evése okozza a gondot. Válassz tehát egy olyan étrendet, ami a szükségleteidnek jobban megfelel. Ez ügyben kozultálj egy táplálkozási szakértővel, dietetikussal.

Miért akarsz fogyni, azért mert súlyfelesleged már olyan nagy mértékű, hogy az már az egészségedet veszélyezteti, vagy mert soványabban vonzóbban lennél? Mindkettő jó ok a fogyásra, de előre tudnod kell, miért csinálod, miért akarod elérni a célod, milyen hasznot vársz el.

Ha ez megvan, tehát már biztosan tudod, hogy igazán fogyni akarsz, és tudod, hogy miért, akkor a következő lépés az lesz, hogy elemezd a fogyásból származó előnyöket.
 


Képzeld el milyen érzés lesz újra soványnak lenni.
Milyen érzés lesz, amikor előrehajolsz megkötni a cipőfűződet. Amikor a lépcsőn le vagy felmész. Amikor beleférsz újra a ruhádba. Amikor végigmész a strandon fürdőruhában. Képzelegj csak minél többet. Merj álmodozni új külsődről. Ha minél többet álmodsz róla, minél pozitívabban kezdesz el gondolkodni a fogyás fogalmáról, meglásd az álmod hamar valóra fog válni.

A negatív gondolatokat hessegesd el Magadtól, próbálj meg minél több jóra gondolni.

Nagyon kell akarnod célod elérését. A pozitív előrevivő akaratok legyenek mindig többségben, szemben a lehúzó negatívokkal. Akard Magad jól érezni az új, egészségesebb testedben, akard, hogy jobb életed legyen.

HarmoNet tipp: 5 zsírégető tipp a szakembertől >>

Tudod hogy hívják azokat, kik nem képesek céljaik megvalósítására? Ők az AKARATGYENGE emberek. Ugye Te sem akarod, hogy ezzel a jelzővel illessenek meg?

Gondolkodj el ezeken a dolgokon.

„A céljaidat pedig soha fel ne add, mert akkor Te csak egy törött szárnyú madár maradsz, ki soha nem fog tudni igazán szárnyalni!”

Zsemlye Zsanette
Képek: Pixabay.com