Segíts nekem is úgy kinézni, mint ...
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / Segíts nekem is úgy kinézni, mint ...

Dr. Csábi Bettina

Segíts nekem is úgy kinézni, mint ...

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-01-22

Az első képen a 3-dik gyerekem születése előtt állok pár héttel, remélem, elég bizonyíték, hogy igenis kellenek az erősítő edzések, bármennyire is ódzkodsz tőle. Sok privát üzenetet kaptam, hogy "szeretnék szálkás lenni, de nem szeretnék nagy, férfias izmokat". A tökéletes testű fitness modellek korát éljük, és mindenki rájuk akar hasonlítani, hozzátéve, hogy "nem akarok súlyzózni, csak feszesedni". Tényleg tabu az erősítő edzés a nőknek? Pár tipp, ha Te is úgy szeretnél megjelenni a strandon, hogy ne kelljen takargatnod magad. 



1. Az erősítő edzés igenis kötelező elem

A fenti képen a 3. gyerekem születése előtt állok pár héttel, 29 év sportolói múlttal a hátam mögött. És nem hinném, hogy túl izmos vagyok. Miért van, hogy nem a divatmodellekhez akar senki hasonlítani, hanem a fitness modelleket nézed meg a strandon? Pedig ők erősítő edzéseket nyomnak. Ha ők tetszenek, rájuk akarsz hasonlítani, ugyanazt kell tenned, mint nekik. Nagy intenzitású edzésekkel tudsz izmot építeni, ilyen pl. a lépcsőzés, dombra futás vagy sprintek, tempófutás, vagy erősítő edzések. Igen, lehet súlyzóval is fogyni, mivel a tejsav is egy méreganyag a szervezetünknek, el kell takarítania, ez is utóégetést okoz. Konzekvencia: tinglitangli láblógatással nem mész semmire, keményen hajtanod kell az eredményért. Éppúgy, mint a több ügyfélért, jobb megbízásokért, jobb állásért, magasabb pozícióért, jobb jegyekért. Tudod, " a sikernek ára van".

2. Étkezés

A tiszta étkezés alapelem, enélkül maximum egészségesebb leszel, de meg sem közelíted azt a külsőt, amit elérhetnél, ha odafigyelnél, mi kerül a tányérodra. Rajtam is meglátszik, ha össze-vissza eszek akármennyit is edzek. Te sem vagy genetikai csoda, az edzéssel nem tudod kompenzálni a cukros, finomlisztes, zsíros étkezésedet. Tudod, „az vagy, amit megeszel”.

3. Belekezdtél az életmódváltásba

És máris akad, aki szerint egy falat nem számít, Te úgy vagy jó, ahogy vagy, miért kínzod magadat. És ez az enyhébb eset. „Ez már nem nőies, én nem is akarok úgy kinézni, mint ő..”. Nos? Ne törődj azokkal, akik megpróbálnak eltéríteni céljaidtól. A nagy klasszikusból ha megengedtek egy idézetet:
"Csakis az irigy emberek támadnak hátba, mert nincs meg bennük az erő, az akarat és a kitartás, ami eredményt hozhatna az életükben. Ezáltal a másokkal való elfoglaltságuk tükrözi semmittevésüket és gonoszságukat. A sors majd elintézi őket. Mindig is könnyebb volt azt az embert bírálni aki tud, mint leszólni a semmirekellőt." /Keresztapa/

4. Szokások kialakítása

Előre tervezd meg, hogy mit mikor hogyan csinálsz, minden napot pipálj ki, és 3 hónap után elmondhatod, hogy elindultál egy jó úton. Tudom, az elején nehéz lesz, sőt, elmondanám, csak akkor tudsz fejlődni, ha folyamatosan egyre nagyobb kihívások elé állítod magadat, de minden egyes apró cél legyőzésével egyre erősebb leszel. Harcolj, csak akkor győzhetsz! Ha úgy érzed, nem bírod, akkor pedig…„Ha úgy érzed, túl nagy dolog áll előtted, és kétségeid vannak, csak lépni kell, menni előre, és nem a félelmeinkkel foglalkozni - hiszen tudod: mindig akkora feladat érkezik, amit meg tudsz oldani. .. egyébként meg ha arra vársz, hogy készen állj a nagy dolgokra, egy tapodtat sem fogsz mozdulni.” /Oravecz Nóra/.


 
 
Legyetek bajnokok a mindennapokban!


 


 
 
[ 3015 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x