Károsak-e a bioélelmiszerek? Durva tények
Címlap / Szépség-Egészség / Károsak-e a bioélelmiszerek? Durva tények

Károsak-e a bioélelmiszerek? Durva tények

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-07-02

Oly sokat olvastál már a legmegfelelőbb diétákról. Oly sokszor írtam már én is róla. Oly sok cikk, sok információhalmaz. Mégsem tudod eldönteni, hogy mi az, ami jó Neked.  

 

Mindenki egyén, ami jó a barátnődnek, az nem biztos, hogy Neked is az. Akkor mit egyél?
Lehet, hogy van ki bátran eheti a káposztát, van kinek székrekedése lesz tőle. Ugyanígy az almával, a répával, az olajos magvakkal, zöldségekkel, gabonákkal és minden más egyéb táplálékkal.

Egyre többet halljátok az igazságokat egyre több élelmiszernek mondott valamiről. Például: a cukormentes termékek, valójában cukrosak és a nullgramm szénhidrát helyett, tele vannak azzal. A teljeskiőrlésű lisztek női nemi hormonokat tartalmazó gombákkal teli. Az olcsó virsli, valójában vágóhídi hulladék és tartósítószer. A joghurtokban lótetűirtó porok és állati belsőségek. Az ásványvizek palackjaiból női nemi hormon válik le. Sok bio valójában keverék nem bio termékkel. A fagyasztott termékeket lejártuk után ismét csomagolják és értékesítik. A fagyasztott gyümölcs nem is valódi gyümölcsből van, mint a joghurtokban sem. A bio becsomagoltban is van tartósítószer, adalékanyag, hozzáadott anyag. A cukormentes csoki-por valójában 60%-ban szőlőcukrot tartalmaz.

Bio vagy nem bio, ha végignézel az áruház polcain, alig találsz olyan terméket, mely nem tartalmaz a tartósítószerek mellett hozzáadott cukrot, sót, adalékanyagot, térfogatnövelőket.


Joggal háborodtok fel és sikoltotok hatalmasat, jajveszékelve, hogy akkor most mit egyek?
Én tudom a választ, mert ez működik és bevált, és sokan vannak kik így étkezve élnek már évtizedek óta. Boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak, egészségesebbek, egyszerűen jobban vannak mint más embertársaik. Nem érdekes, hogy idős – e vagy fiatal, mind jobban vannak.

Eláruljam Nektek is a titkunkat? Íme:
Étkezésünk alapja:
  • Javában nyers, friss zöldségek – gyümölcsök
  • Gabonafélék
  • Hüvelyesek
  • Olajos magvak és olajaik
  • Zöld fűszerek és a többi cukor, sómentes

HarmoNet tipp: Te beveszed? Durva tévhitek a bioélelmiszerekről >>

Továbbá:
  • Csökkentetett, vagy teljesen elhagyott cukorfogyasztás. Annak pótlása természetes forrásokból történik, úgy, mint pl. zöldségek – gyümölcsök, gabonák, hüvelyesek. Bőven találunk bennük az életműködéshez szükséges elegendő szénhidrátot. Van ki mézet és különböző szirupokat is használ, valamint a ma nagyon elterjedt, sztévia kivonatot.
  • : ugyanez vonatkozik erre is. Csak kicsit másképpen, mint: a növényi eredetű feldolgozatlan táplálékok tartalmaznak az életfeltételekhez elegendő sómennyiséget is. Felesleges az adagolása. Ez is csak megrögzött rossz szokásaink egyike, amiről célszerű lemondani.

Sópótlók a szójaszósz, tamari, miso és mások
Azt mondod, őseink is használták őket. Nézd, akkor más minőségben tették azt, nem ily nagy mennyiségben, minden táplálkozásnál, mindenhez adva.
Mert tudod, ma már mindenben ott vannak ezek, csak rejtve, nem feltűntetve, másnak megnevezve, esetleg E számokkal jelezve. Plusz, még Te magad is hozzáadsz némit.
Pl: sokak rossz szokása az epret megcukrozni. JÓ ÉG! MIT VÉTETT AZ A KITŰNŐ GYÜMÖLCS?

A legtöbb ételt, zöldséget, sózzák. MIÉRT? Miért nem hagyják érezni azok természetes ízét, zamatát?
Az édességeket édesítik, agyoncukrozzák. MIÉRT? TALÁN NINCS BENNE ELÉG SZÉNHIDRÁT ANÉLKÜL?



És így tovább:
  • Tartósított élelmiszerek, becsomagolt termékek.
  • Cukrok, csokik, kekszek, savanyúk, kenyerek, péktermékek, kész és félkész ételek, mártások, fóliás húsok… ezeket ne edd!
  • Gyorséttermek, házhozszállítás, rendelt ételek: az otthoni mindig a legtisztább, legolcsóbb, legtakarékosabb, az van benne, amit Te beleteszel.
  • Tejtermékek: szerezz be házi jellegűt, nagy zsírtartalmút, valódi bociból, juhból, állatból valót. Megbízható helyről. Ha Neked jó a tejtermék.
  • Savanyúságok, mártások: cukor, só mentesen készítsd el magadnak Te. Ecetet ne használj minden nap, tudod, az sok mennyiségben árt. Kis mennyiségben, némelyik, pl. az alma, jótékony hatású lehet.
  • Gabonák: tojás, só, élesztő mentes legyen, lehetőleg a barna, tápanyagdús, friss, nem csomagolt áru.
  • Húsok, és belsőségek: ha teheted, inkább ne fogyaszd, de ha nem tudsz lemondani róla, válaszd a natúr feldolgozatlant, heti max. 3x.  Te magad fűszerezd, pácold.
 
HarmoNet tipp: Nem eszi a magyar a bio-t? >>

Összefoglalva tehát:

Minél több nyers, friss kosztod legyen az étked és életed vidáman éled.
Felejtsd el a többi mű ételed, változtass és élj jobban ezentúl.

Egyél sok nyers ételt, cukormentes édességet, valódi burgonyából sültkrumplit, valódi paradicsomból paradicsomszószt, mártást, valódi sóskából sóskafőzeléket és mártást, gyümölcsből lekvárt.

Társad legyen a zöldséges és a bio részlege a boltoknak. Mindig keresd a természetest, a frisset!

Még mindig jobb megenned egy kínait, friss pékterméket, mint megenni a tartósítószerezett többnapos polcon álló kész, becsomagolt ételnek mondott valamit.

Zsemlye Zsanette
Képek: Piqs.de





 
 
[ 4087 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x