5 perc + 5 gyakorlat a gép előtt, a tavaszi fáradtság leküzdéséért...
Címlap / Szépség-Egészség / 5 perc + 5 gyakorlat a gép előtt, a tavaszi fáradtság leküzdéséért

5 perc + 5 gyakorlat a gép előtt, a tavaszi fáradtság leküzdéséért

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-07-02

Egész nap az irodában ülsz, ha pedig kijutsz a levegőre valószínűleg épp a postára, a bankba, a könyvelőhöz, vagy egy ügyfélhez küldenek? Minden nap egy órát töltesz dugóban, zsibbadsz és elfáradsz, mire beérsz, és most még itt a tavasz is?  

Valószínűleg a tél végére - pláne most, hogy a karanténháj itt lebeg még rajtunk - mindenkire felkúsznak a kilók. Azt azonban csak kevesen tudják, hogy a természet rendjének értelmében ez így helyes, sőt, alapvetően egy csodálatos védekező funkciót láthatunk zsírpárnáinkban.

Miért?

A természet zengéseit még utolsóként meghalló hormonrendszerünk igyekszik felvenni a téli hideggel, az erős strapával a harcot. Az állatok megbundásodnak, a madarak megtollasodnak. Mi emberek, pedig felzsírpárnásodunk.



Tavasszal aztán nem csak a méregtelenítés és fogyás kerül előtérbe, hanem a hónapok alatt nagyobb megterhelés alatt álló idegrendszeri megerőltetés témaköre, a nagyobb súlytól és vitaminok szűkétől beállt, állandósult fáradtság is. Nem véletlen erre az időre tették bölcs eleink a böjti időszakot. 

A modernkor embere egységességre, kiegyenlített életre adta fejét. Eszünkbe sem jutna kilépni munkahelyünkről novemberben, és májusban már feltöltődve folytatni hivatásunkat.

Harmonet tipp: További 10+1 tipp a tavaszi fáradtság leküzdésére>>>


Le a fölösleges kilókkal!


Ha egész nap a gép előtt ülsz, autóban, vagy papírok felett, nem csak kilók mennek le rólad nehezebben, hanem érrendszered, keringésed is gyengébb lehet, és az edzetlenség, megmaradó súlyfelesleg mellett, a fáradékonyság is elviselhetetlenebb.

Összeállítottunk Neked egy gyakorlatsort, amelyet minden nap végezhetsz akár életed végig, de legalább 1-2 hónapig javasoljuk. Ennek lényege, hogy javítja az energiarendszered energiaellátását, a stressztűrési készségedet, és a zsírfeldolgozásod is. Csupán 5 perc, magadért, ennyit még Te is lecsíphetsz az ebédszünetből, de akár egy-egy munkaközi pillanatot is rááldozhatsz, hiszen észrevétlen és egyszerű dolgokat állított össze neked a jógamester. 
 

1. Nyaktorna




Húzd ki magad, vállaid kényelmesen ereszd le, ne feszítsd izmaid. Fordítsd el függőleges tartásban fejed jobbra, majd balra is, szépen lassan. Amikor a fej egy vonalba kerül a nyakkal, a fejet, állat megbillentjük először, nem nyújtjuk. Ez után előre és hátra is hajlítsd fejedet, hátra egészen lazán engedd. Végül a fejünket vállunkra hajtjuk, kényelmesen. A 3 irányba történő gyakorlatot ismételjük még egyszer. Harmadik sorozatnál az ál billenése helyett, nyújtást alkalmazunk. A fej oldalra döntését is feszesebbé tesszük, a vállra simulunk. Ettől ellazul a gerinc 7. csigolyájának energiapontja, a test energiaellátása javul. Kínában úgy tartják, ez a betegségek és korai halál elkerülésének legfőbb módja!
 

2. A vádli masszázs




Tegyük keresztbe egyik lábunkat a másik térdünkön, és laza tartásban masszírozzuk át vádlinkat. A vádli izomkötegébe puhán tartott ujjakkal de jó, mélyen nyúljunk be. Ez az egyik zsírsejttároló üzemünk. A vádli masszírozása csökkenti az éhséget, és fitté tesz.
 

3. A kéz masszázsa




A vádlihoz hasonlóan a kézfejeket is át kell masszírozni. Különös figyelmet kell szentelnünk a mutató és hüvelykujj közötti  hártyás résznek. Ez a másik igen jelentős zsírmozgósító központunk. Csökkenti az étvágyat és fiatalít.
 

4. Álljunk fel a székből, és guggoljunk le!





Ha magas sarkúban dolgozunk, most kénytelenek leszünk kibújni belőle. Tegyük le a teli talpat és guggoljunk lábaink közé, mintha kosárkába ülnénk, ez fiatalítja a derekat és az alsó energiapontot lazítja, a lábak vérellátását segíti. Néhány perc után felállhatunk és kis séta után, vissza is ülhetünk.
 

5. Homlokcsont masszírozás 




A koncentrációhoz leginkább a fejünk kell, hogy helyén legyen. Sokszor minden bajunkat eltűrjük, ha dolgozni kell, de a migrén, fülzúgás, látásgondok zavaróak lehetnek az ülőmunkában is. Utolsóként ezért masszírozzuk át a homlokcsontot, megtalálva két szemöldök fölött az idegkijövetel gödröcskéit, haladva a fülek felé. Végül az orrnyerget masszírozzuk és az arccsontot.

Ha még maradt az 5 percből időd, ne felejts el a mosdóban belemosolyogni a tükörbe! 
Pozitív gondolatokat, vidám tavaszodást kívánok!

HarmoNet tipp: 3 gyógynövény tipp a tavaszi fáradtság leküzdésére >>>

 

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.


 
 
[ 4756 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x