HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-10-21
Címlap / Szépség-Egészség / Karcsúsító gyakorlatok 2x3 lépésben könnyen, otthon!

Karcsúsító gyakorlatok 2x3 lépésben könnyen, otthon!

Forrás: Medipress
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-10-21

Ha drágának tartod a fitness bérletet, vagy nincs a közeledben tornaterem, íme néhány trükk, hogyan tarthatod magad mégis formában. Elég egy medicinlabda, és némi hely a gyakorláshoz, a nagyszerű alak néhány hónap alatt a tied lehet! 

 

Akár otthonodban végzed, akár egy fitness teremben, a kardió nagyon fontos része az edzésnek, állítja Christian Valbuena, a Carroll Gardens’ ValFitness társtulajdonosa. A következőkben bemutatunk néhány edzésfajtát, melyeket akár a nappalidban is elvégezhetsz.

1. Négyelemű fekvőtámasz
Állj egyenesen, kezeid legyenek a fejed felett a magasban. Lassan guggolj le és tedd le kezed a földre. Lábaidat rúgd hátra, csinálj egy fekvőtámaszt, majd ismét ugorj vissza guggoló pozícióba. Először csak egy tízes sorozatot csinálj ebből, majd ha már jobban bírod, mehet akár 3x10 is.


2. Oldalirányú hajlítások
Ezt a gyakorlatot csinálhatjuk súlyzókkal, medicinlabdával, vagy akár egy ásványvizes flakonnal is. Állj vállszélességnél nagyobb terpeszben, tartsd a súlyzót mellmagasságban magad előtt. Hajolj jobbra úgy, hogy bal lábat nyújtva marad, jobb lábadat hajlítod, majd a súlyzóval próbáld meg megérinteni a padlót. Ezután emeld vissza a súlyt mellmagasságig, és ugyanezt ismételd meg baloldalra is.

3. Felugrások
A súlyt mellmagasságban tartva guggolj le, érintsd meg a talajt, majd ugorj egy nagyot úgy, hogy közben kezeidet e magasba emeled. Kezdj 10 ugrással, és ha már nem fáradsz annyira, ismételd meg többször.

Neked milyen mozgás a legjobb? Heti wellness horoszkóp>>>

„Azt mondják, a súlyemeléstől nem leszünk Hulk Hogan-kinézetűek. Ez bíztató, de én hiába súlyzóztam nem lett semmi eredménye. Hol van az a szép, sportos alkat, amit az edzőm ígért?" - Akik hasonlóan csalódottak, dobják el a súlyzókat, és vegyék kézbe a medicinlabdát.

Felice Gabrielle Romano, a Speedball Fitness instruktora kombinálta a pilatest, a modern táncot és az erőnléti edzést.

 
1. Felülések medicinlabdával
Feküdj hanyatt, a lábadat nyújtsd a fejed mögé. Az orrodon át lélegezz be, a szádon pedig ki. Emelkedj el a talajról, csigolyánként, a labdát pedig közelítsd a lábujjaidhoz, amennyire csak tudod. Fontos, hogy kinyújtsd a gerincedet a gyakorlat közben. A hasizmoknak kell dolgozniuk. A következő belégzéskor feszítsd meg a hasfaladat, és lassan gurulj vissza. Hatszor ismételd meg a gyakorlatot!

2. Páros lábemelés
Feküdj hasra hajlított könyökkel, a kézfejedet tedd a homlokod alá. A labdát tedd a lábszáraid közé. Kilégzés közben nyújtsd ki még jobban a lábadat, majd emeld el a labdát a talajról a lábaddal. Egy pillanatig tartsd a levegőbe nyújtva. A hasizmaid végig dolgozzanak! Belégzéskor tedd le lassan a lábát, de a hasizmaidat ne ernyeszd el. Ismételd meg tízszer!
 
3. Rugózás
Állj zárt állásban, lábfejedet fordítsd kifelé, a sarkaid érjenek össze. Tartsd magad elé a medicinlabdát enyhén hajlított könyökkel. Belégzésre hajlítsd be a térdedet, de csak annyira, hogy a sarkaid a talajon maradjanak. Emeld nyújtott karral a fejed fölé a labdát. Nyújtsd ki a lábadat és szorítsd össze a belső combjaidat. Rugózz négy kicsit. A negyedik rugózást követően a jobb lábaddal lépj terpeszállásba, még mindig kifelé fordított lábfejekkel, sarkakkal a földön. Mivel ezúttal szélesebb terpeszben állsz, még mélyebbre tudsz ereszkedni, ahogy a fejed fölé nyújtjod a labdát. Végezz négy nagyobb rugózást ebben az állásban. Ahogy felemelkedsz a negyedik rugózásból, a bal lábadra helyezd a testsúlyt, miközben a jobb sarkadat a bal mellé csúsztatod. Ismételd meg a gyakorlatot négyszer négy alkalommal!

HarmoNet tipp: Dönts a sport mellett!>>>

(medipress)




 
 
[25386]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 67
 
 


/img/hirdetes/teszt-csavar-google.jpg
 


 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x