Kezdj már most el sportolni, hogy évek múlva fitt kismama...
hirdetés
Címlap / Kezdj már most el sportolni, hogy évek múlva fitt kismama lehess!

Kezdj már most el sportolni, hogy évek múlva fitt kismama lehess!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-01-20

Szülés során a baba kb. 3 kiló, a magzatvíz 2 kg, tejcsi 2 kg, súlygyarapodás 3-4 kiló. Tehát ha jobban belegondolunk, normál esetben 3-4 kiló feleslegtől kellene megszabadulni. Az pedig nem a világ vége!  


A hízás és a kilóktól való megszabadulás, leginkább akkor szokott problémát okozni, ha valaki egész addigi életét tespedéssel töltötte. Van ugyanis egy izommemóriának nevezett dolog. Nem nagyon mennék bele a szakmai boncolgatásba, de maradjunk annyiban, hogy ha valaki sportolt, akkor még hosszabb kihagyás után is gyorsabban fog reagálni a szervezete az ingerekre, mint egy olyan ember esetében, aki soha semmi intenzívet nem csinált.

Persze itt most fel lehetne tenni a kérdést, hogy mi van azzal sok jó alakú nővel, aki szülés után kiterebélyesedett? A titok sok esetben a genetika. Ennél a résznél kezdik általában dörzsölgetni a tenyerüket az emberek, hogy „igen, én is genetikailag vagyok kövér”. Hát nem! A genetika abban játszott szerepet, hogy minden különösebb erőfeszítés nélkül jól néztek ki. Soha életében nem sportolt, mert anélkül is simán tartani tudta az 50-55 kilóját a 175 centis magasságához, és ezzel kényelmesen el is volt. El is érkeztünk a legfontosabb részhez. Izom ugye nincs a kis testén, állóképesség úgyszintén nincs, viszont az apró lény súlyát, a magzatvizet és a felszedett kilókat valahogy cipelni kellene. Izom nincs, állóképesség nincs, mi marad? A fáradtság, a lustulás, de a lustulás is unalmas tud lenni, ezért jön egy kis nasi. De jó fej leszek, nincs nasi, csak azt eszi amit egyébként is enne, viszont nem mozog, mert fáradt cipelni azt a pár plusz kilót. És máris elindult a lavina és pörögnek a plusz kilók. Amitől utána persze nagyon nehéz megszabadulni, mert a kihagyott időt és a felszedett kilókat már nagyon nehéz ledolgozni.
 
Edzőként rengeteg sportos kismamával találkoztam. Sportoltak előtte is, tehát már az „alapanyag” is jó volt. Terhesség alatt nem lehet ugyanazzal az intenzitással mozogni, mert gondolni kell a pocaklakóra. Viszont könnyített edzések végezhetők.
 

 
Amíg a szoptatás időszaka tart, addig megint csak a könnyített átmozgató edzések maradnak, mert ha besavasodna, akkor azt pici megérzi a tejcsiből és nem fog többet kérni. Ahogy a szoptatásnak vége újra lehet edzeni. Ezek a vendégek mind azt mondták, hogy napról napra érezték, hogy az izmaik a helyükre kerülnek, hogy kezdenek feszesedni, formásodni, 2-3 hónap edzés után úgy néztek, ki mint előtte. Volt, aki ezt 2-3 gyerekkel is megcsinálta, és amikor az új vendégek megtudták, hogy neki 3 gyerkőc szaladgál otthon és milyen jól néz ki, akkor nem akarták elhinni. Pedig meg lehet csinálni, csak jó alapokról kell indulni.

Van egy két őrült elme, aki mikor érzi, hogy kezdenek felszaladni a kilók, akkor gondolja úgy, hogy nekiáll edzeni, sajnos sok esetben nekik nem kell babaruhát venni. Kerülni kellene minden olyan gyakorlatot, feladatot, ami nagy erőlködéssel jár, ami oxigénhiányos állapotot eredményezhet, ami ugrálással jár, nem ilyenkor kell lefutni a maratont...
De hallottam három barátnőről, akik szaunázni mentek közösen, aztán a nőgyógyászhoz. A szauna sem tesz jót a picinek.

Ha tehát apró lábak topogását szeretné valaki hallani a lakásban, akkor érdemes előtte egy kicsit rendbe rakni magát fizikailag. Sokkal jobban fogja magát érezni a terhesség alatt és utána is. Persze tök jó érzés mikor mindenki a pici embert dicséri, hogy milyen aranyos, de jól eshet az a megjegyzés is, hogy „De jól nézel ki szülés után!”

www.sasafitness.hu

Kép:
www.sxc.hu




 
 
[ 492 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x