Burma - sztupák, pagodák és csillogás
Címlap / Kultúra / Burma - sztupák, pagodák és csillogás

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2024-03-28

A burmai útra már igen régóta vágyatam, és végre az idén eljutottam ide, álmaim országába. Álmok közt éltem végig az egész nyaralást, s egy beszámolót hoztam a HarmoNet olvasóinak - Dobosy Ildikó üdvözlete a nyaralásról.

A múlt évben Egyiptomot fedeztük fel (A szfinx tekintete), most a titokzatos Kelet ragadta meg figyelmünket, s barátnőmmel egy burmai kirándulásra gyűjtöttünk.

Egyik kedvenc filmem az Anna és a király oly nagyon megragadta a fantáziámat, hogy rávettem a barátnőmet, hogy jöjjön velem Burmába, valamint az összes rokonomat, hogy minden születésnapi, karácsonyi ajándék helyett segítsenek nekünk a titokzatos KELET világát megpillantani. Tavaszra összejött az induláshoz elegendő pénz, a többit pedig a véletlenre bíztuk. Mindig annyit fogunk költeni, amennyi van.

Egyszerű kis szállodában foglaltunk helyet, ámde az európaiak számára csak "luxus" szállás vehető igénybe. A hosszú út után szétnéztünk a szállodában és a parkosított kertben csillogó medencére esett tekintetünk. Még mielőtt kicsomagoltunk volna, fürdőruhára vetkőztünk, és irány a medence lágy vize!

Medencék a kertekben
Minthogy reggelre érkeztünk a szállóba, a személyzet már készítette a csodálatos reggeli fogásokat a kert épület felőli oldala mellé kirakott asztalokra. Egy-egy gyümölcsös poharat kézbe véve nyújtóztunk el a jakuzi csobogásában, félig hunyt szemmel kényeztettük bőrünket a vízzel, gyomrunkat a gyümölcsökkel. Bevezetőnek ez tökéletesen megfelelt, még nem égetett a nap, így az úszómedencében is tettünk néhány kört. Meleg víz, langyos víz váltogatásával teljesen elfelejtettük a hosszú repülőút zsibbasztó fáradtságát.

Jöhetett a bőséges reggeli, hogy utána indulhassunk felfedezni Rangoont, a fővárost. Bőséges angol reggelivel raktuk meg tányérjainkat. Saláták, felvágottak, rántotta, joghurtok, krémek, minden, amit szemünk-szánk ismerősnek látott, és mindazok, amiket csak lassan kiporciózva mertünk megkóstolni, mert elképzelni se tudtuk, miből készítették. Figyelmeztettek előre, hogy csak teát, forralt vizet igyunk, teáknak minden változata és kontinentális kávé is rendelkezésünkre állt minden mennyiségben. Késő délutánra terveztük a visszatérést a szállóba és a wellness kényeztető gyönyörei közé. Addig is kényelmes ruhát és cipőt vettünk fel a túrához.

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.