Az utazók barátságos szállodai személyzetet akarnak!
hirdetés
Címlap / Kultúra / Az utazók barátságos szállodai személyzetet akarnak!

>

Az utazók barátságos szállodai személyzetet akarnak!

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-10-26

Mit akar az utazó? Mire vágyik akkor, amikor egy hétvégére, vagy hosszabb időre belföldre utazik? Minden szálloda ezt a kérdést kutatja, ha a vendégeit elégedettebbé szeretné tenni, és az egyszeri utazóból törzsvendéget szeretne csinálni. Csobota-Kis Árpád és "barátságosság-vadász" csapata ugyanezt a kérdést tette fel az utazóknak 2010 nyarán. 


Rendezvénynaptár
Több, mint 8.000 ember bevonásával valósult meg egy átfogó piackutatás, amelynek egyértelmű eredménye az lett, hogy az utazók számára a legfontosabb érték nem más, mint a barátságosság. Ezt a kutatásban résztvevők 71%-a emelte ki! A kutatás után indult el "Az Év Legbarátságosabb Szállodája Verseny", melyben közel 90.000 utazó szavazott arra, hogy mely szálloda személyzete volt hozzá a legfigyelmesebb, és a legbarátságosabb a 2010-es évben.



Csobota-Kis Árpád és csapata a 2011-es évben további kutatásokat folytatott a szállodai személyzet barátságosságról, és 2012-ben - immáron 2. alkalommal - újra útjára indították "Az Év Legbarátságosabb Szállodája Versenyt". A második alkalommal kiírt versenyben már két kategóriába nevezhettek a szállodák - az 50 szoba alatti, valamint az 51 szoba feletti csoportban - és több, mint 94.000 szavazatot adtak le az utazók a kedvelt szállodáikra.



Most pedig itt a folytatás, a verseny 2013-ban is útjára indul!


"A versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás "imidzsének" javítása a célunk. Rengeteg innováció, sok-sok újdonság jellemzi a 2013-as versenyt: megújult a verseny weboldala, a Facebook oldalon még minőségibb tartalmak kapnak helyet, elindult a blog-s kommunikáció is, valamint egy telefonos applikáción keresztül is lehetővé tesszük az utazók számára a szavazást. A versennyel párhuzamosan megjelentetjük a "Barátságos Szállodák Kártya"-t, aminek birtokában az utazók többletszolgáltatásokat kapnak a kedvenc szállodáikban. Ezzel a kártyával - a kuponos rendszerekkel szemben - a vendégközpontúságra, a többletszolgáltatások adásra akarjuk bátorítani a szállásadókat." - mondta el Csobota-Kis Árpád versenyigazgató, a Barátságos Szállodák Nagykövete.


Az idei megmérettetés - "Az Év Legbarátságosabb Szállodája 2013 Verseny" - 2013.02.25 - 2013.04.27-ig tart. Az utazók a www.szallodaverseny.hu oldalon szavazhatnak a hotelekre, melyek az idei versenyben - a szobaszámuk és a csillagbesorolásuknak megfelelően - már 4 kategóriában nevezhettek.





(X)
 
 
[ 2388 ]
spacer


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x