KosART: fotópályázat a minőségi magyar élelmiszerért
Címlap / Otthon / KosART: fotópályázat a minőségi magyar élelmiszerért

KosART: fotópályázat a minőségi magyar élelmiszerért

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-08-13

A Nemzeti Fogyasztói Termékkosarat népszerűsítő 13 magyar sztár - többek között Csonka András, Katus Attila, Peller Mariann, Tatár Csilla, Novodomszky Éva - minőségi termékekkel telepakolt kosarairól készült fotósorozat után a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fotópályázatot hirdet. A képek központi témája a fogyasztói kosár, a minőség humoros vagy éppen művészi ábrázolása. 

Katus Attila és Csonka András a fotózás szünetében megharcolt a leggazdagabb kosárért, nem győztek válogatni a minőségi termékek, alapanyagok között. Végül Csonka András nagyvonalúan átengedte a vörös bort Katusnak, mert úgysem iszik soha alkoholt. Katus Attila számára egyébként nemcsak a mozgás, de az egészséges étkezés is fontos, ezért csak olyan termékek vagy forgalmazók mellé áll, akik elkötelezettek a kiváló minőség mellett. Csonka András tudatosan választ egészséges és minőségi termékeket, ezért örömmel mondott igent arra, hogy részt vegyen a kampányban. Novodomszky Éva gyakran készít olasz ételeket a családjának, ám ha itthon vannak, akkor minőségi, magyar alapanyagokat választ hozzájuk. A minőségi termékekkel megrakott kosarak mellett mindannyian a biztonságos, fogyasztóvédelmi szempontból megfelelő minőségű termékekre hívták fel a figyelmet.


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság folytatja a márciusban, sztárfotókkal megkezdett népszerűsítést, és fotókat vár műkedvelő vagy éppen hivatásos fotóművészektől a minőség, a valódi értékek innovatív, művészi megjelenítése érdekében. A beérkező fotókat a Nemzeti Fogyasztói Termékkosár hivatalos honlapján (www.termekkosar.hu), illetve a program Facebook-oldalán (www.facebook.com/termekkosar) jelentetik meg, ahol várják a fogyasztók véleményét is az alkotásokról.

„A pályázat célja, hogy amatőr vagy akár profi fotósok szemével mutassa be az alkotók véleményét arról, hogy mi a valódi minőség, mi az, ami a fogyasztók kosarába kellene, hogy kerüljön. Cél, hogy az alkotások művészi jellegű termékábrázolásokon, humoros ötleteken, a valós vagy ideális állapotok bemutatásán keresztül mutassák meg szimbolikusan a hazai fogyasztói kosarat.” – mondta Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság főigazgatója.


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2011-ben indította útjára Nemzeti Fogyasztói Termékkosár elnevezésű kezdeményezését, amelynek célja az volt, hogy ráirányítsa a fogyasztók figyelmét a biztonságos, minőségi, fogyasztóvédelmi szempontból megfelelő termékekre. A Termékkosár egyaránt tartalmaz Magyarországon gyártott termékeket és olyan globális termékeket, melyek a hazai fogyasztói kultúrában elismerhetők.

A pályázatra beküldött fotók megjelennek a Termékkosár Facebook-oldalán, ahol a látogatók is véleményt nyilváníthatnak a pályaművekről. A helyezésekről az NFH által delegált zsűri dönt. A beküldési határidő: 2012. június 3. Eredményhirdetés 2012. június 15-én lesz. A pályázat első díja a Kézműves Magyar Ízek által felajánlott és összeállított nagy értékű termékkosár.

A pályázati feltételekről és a jelentkezés menetéről további információ a www.termekkosar.hu oldalon található.
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.


 
 
[ 3408 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x