HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2018-01-17
Címlap / Psziché / Magától karcsúsító evési stratégia 5 lépésben

Magától karcsúsító evési stratégia 5 lépésben

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2018-01-17

Hú, mennyi fogyókúra, egészséges étkezési szokás, táplálkozási jó tanács létezik manapság! Ez teljesen rendben is van, legalább foglalkozunk az egészségünkkel. Nem mintha nem volna jó dolog zabálni! De a mellékhatások idővel óhatatlanul megjelennek az életünkben - és a testünkön. Jobb ötletünk van: Fogyózz fejben! Eláruljuk, hogy kell. (Vigyázz! Működik!) 

 

Rendezvénynaptár

A legtöbb ilyen kúra, diéta, életmód arra koncentrál, hogy pontosan mit, mikor, hogyan, mivel párosítva együnk, hogy a testünk megfelelően tudja az élelmet feldolgozni, és hogy ezek következtében ideális testsúlyt érjünk el, s nyílván meg is tartsuk azt.

Nem igazán találkoztam még NLP szakácskönyvvel, vagy NLP étkezési tanácsadással, ami pl. azt taglalná: "Hétfő, mint hidegtál, kedd, mint krumpli, szerda, mint szénhidrát, csütörtök, mint csuda éhes vagyok, stb...". Az NLP elsődlegesen a gondolatainkkal és az élményeinkkel foglalkozik.

Az, hogy valamit hogyan csinálunk, beleértve azt is, hogy közben mit és hogyan gondolunk nem más, mint az adott gondolkodási stratégiánk. Na most stratégiák százait alkalmazzuk nap mint nap. Van pl. vásárlási, döntési, helyesírási, olvasási, utazási, nyaralási, tankolási, gyereknevelési, cipőfűzőbekötési (jaj, ez nagyon szépen hangzik, ugye?), alvási, ébredési, szexelési, és még egy jó nagy csomó stratégiánk, de most maradjunk az étkezésnél, rendben?

Connirae Andreas (aki mellesleg a felesége Steve Andreasnak, a "Self Concept", vagyis az Énkép  nevű csodálatos módszer kidolgozójának, húgával, Tamarával pedig a "Core Transformation", "Mély belső átalakulás"  című könyvet írta) egyszer tartott egy NLP tanfolyamot, ahol jelentkezett egy hölgy, mondván: ő szívesen megosztja a többiekkel egy stratégiáját, pl. az étkezésit.

Nos, amikor ezeket a gondolkodási mintákat feltárjuk, sokszor nagyon bonyolult és összetett folyamatokat, összefüggéseket fedezhetünk fel - azonban ennél a hölgynél ez végtelenül egyszerű volt.

A következőképpen nézett ki: Étel látványa = evés.

Ezt a gyakorlatban is ellenőrizték, és valóban így volt: bármilyen ételt raktak a hölgy elé, az mindent azonnal elfogyasztott. A testén kialakult jelentős súlyfelesleg szolgált bizonyságul stratégiája “építő” erejének.
Az NLP a változásról szól, a csoport tehát úgy döntött, találnak és beépítenek a hölgynek egy teljesen új evési stratégiát. Connirae irányításával ez sikerült is, így most Te is megsimerheted az azóta már híressé és közkedveltté vált evési stratégiát, amelyet így neveztek el:

Magától karcsúsító evési stratégia (Naturally Slender Eating Strategy)

A stratégia lépései:
  1. Tételezzük fel, hogy valami, bármi eszedbe juttatja az evést. Meglátod az ételt, ebédidő van, megérzed a sült krumpli illatát az utcán, vagy a Tót azt mondja: "Nem kéne má’ kajálni?"
     
  2. A következő lépésben - ahelyett, hogy azonnal zúzni kezdenéd befelé a táplálékot a bendődbe - koncentrálj a gyomrodra. Sokan nem foglalkoznak ezzel, ezért talán gyakorolni fogod egy darabig, amíg megérzed Te is. Megérzed, mert a gyomrodban valamilyen érzés van. Ha kell, hunyd be a szemedet egy pillanatra. Akár most is kipróbálhatod… Adj egy kis időt magadnak, és vedd észre, milyen érzés van a gyomrodban… Hm?
     
  3. Azután tegyél fel magadnak egy kérdést: "Vajon mi volna az az étel, amely most jó érzéssel töltené el a gyomromat?" Gondolatban válassz ki egy ételt, kóstold meg, egyél belőle! (Mondom gondolatban!!!)
     
  4. Most pedig gondolj arra, vajon milyen érzés volna a gyomrodban később! Nagyon fontos, hogy ne csak arra gondolj, közvetlenül az evés után milyen lesz, hanem képzeld el, hogy pár óra múlva milyen érzés volna a gyomrodban. Megvan? Nagyszerű. Akkor hasonlítsd össze ezt az érzést azzal, amit jelenleg érzel a gyomrodban. Ha az étel által okozott érzés jobb az eredetinél, akkor gondolatban tedd félre ezt az ételt. Ha nem, akkor zárd ki ezt a lehetőséget.

    Ezután gondolj egy következő ételre, és ismételd meg vele ugyanezt. Ha jobb érzést eredményezne ez pár óra múlva, mint az első étel, tarsd meg ezt, a másikat zárd ki! Addig ismételd ezt a folyamatot, ameddig meg nem találod a legmegfelelőbb ételt.
     
  5. És most egyél! Ha pedig egyik étel sem volt nyerő, akkor ne egyél semmit. Valószínűleg nem vagy éhes.

Ahogy látod - izé .... ahogy érzed -, a gyomorban lévő érzés a mozgatórugója a stratégiának. Először kicsit szokatlannak tűnhet, hogy fejben fogyózol, a gondolataiddal. De a fejed – jó esetben – mindig kéznél van! Ugyanakkor ez egy igen sikeres, híres és elsősorban működő dolog. Meglepő? Talán. Ha szeretnél még hasonló meglepetéseket szerezni magadnak, ugorj fejest az NLP-be a Mindennapi NLP -nél!

Szűcs Tibor
 






 
 
[3831]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot
 
 




 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x