4 módszer, hogy elkerüljük az első munkanap depresszióját...
Címlap / Szépség-Egészség / 4 módszer, hogy elkerüljük az első munkanap depresszióját

4 módszer, hogy elkerüljük az első munkanap depresszióját

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-05-27

Az egyik pillanatban még minden karácsony szagú, a másikban pedig hirtelen az íróasztalánál találja magát? Hogy sikerüljön ügyesen átmenetet találni a munka és a szabadság között, elég néhány apró trükköt bevetni! 

1. Mindig számítsunk egy-két napot a visszazökkenésre, azaz ne egyből a nagymama sütiillatú konyhájából menjünk a munkahelyünkre! Ez idő alatt hozzászokunk az "átlagos" hétköznapokhoz, így nem lesz olyan éles a váltás.

2. Állítsuk vissza belső óránkat a régi rendhez:
aludjuk ki magunkat az első munkanap előtt, próbáljunk meg időben lefeküdni, illetve szokni a korai kelést!


3. Válasszunk olyan ételeket, amelyek stabilan tartják vércukorszintünket, lassabban emészthetők és B-vitaminban gazdagok. A fehér liszt és cukor kerülendő, hiszen inkább a teljes kiőrlésű gabonafélékből készült ételek, a friss zöldségek és gyümölcsök, a halfélék és az olajos magvak hatnak kedvezően a hangulatunkra.

4. Az első munkanapon - ha tehetjük - próbáljuk meg elkerülni a komoly döntéseket
, feladatokat, és az első héten ne túlórázzunk csak azért, hogy utolérjük magunkat! Ha minden este tovább maradunk, egy szempillantás alatt felhasználjuk az összes tartalékunkat, amit a szabadságunk alatt gyűjtögettünk!
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.


 
 
[ 2652 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x