Négy hét alatt feszes has
Címlap / Szépség-Egészség / Négy hét alatt feszes has

Négy hét alatt feszes has

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2023-01-29

Ha szeretné, hogy csinos, feszes hasizmai legyenek, kövesse hasizomgyakorlatainkat és már egy hónap alatt nagyszerű eredményeket érhet el.  

A középső és a felső izomzat erősítése

A reggeli ébredést használja ki egy alapos nyújtózkodással még az ágyban. Aztán forduljon hanyatt, arccal felfelé, szorítsa össze a felhúzott térdeit, talpát pedig az ágyon tartsa. Most feszítse meg a fenekét, és közben nyomja fel magát annyira, hogy a vállai kb. 20 centiméterre legyenek a matractól. A felüléskor számoljon legalább kettőig, és csak az után feküdjön vissza. Két részletben 20-szor végezze el a gyakorlatot.


Elfelejtett izmok


Feszítse meg azokat az elfelejtett izmokat, amelyek dereka két oldalán helyezkednek el. A legjobb érzés azonban akkor fogja majd hatalmába keríteni, amikor folyamatosan érezni fogja, hogy a ruhái egyre jobban lötyögnek majd. Álljon terpeszállásban, húzza be a hasát, és kezdjen el hajolgatni oldalra, vigyázva, hogy egyenesen tartsa magát, azaz ne dőljön se előre, se hátra közben. A gyakorlat hatásosabb, ha egy súlyzót, vagy ennek híján egy üveg vizet vagy egy dobozos babot tart jobb kezében, miközben bal oldalra hajol és megfogja a térdét. Mindkét oldalra legalább 15-ször ismételje meg a gyakorlatot.



Derékvonal


A középső hasizmok erősítése és karban tartása hozzájárul majd ahhoz, hogy az ön tartása is javuljon. Ha pedig a háta is rendbe jön, akkor egyenesebben fog állni. A lépcsőzés segít abban, hogy a derekunk körül felhalmozott feleslegtől megszabaduljunk. Fussunk fel a lépcsősoron 10-szer, de lefelé minden egyes alkalommal lassan és komótosan jöjjünk. Adjunk magunknak a felfelé futásokkor 30 másodpercet pihenni. Aztán pedig ha ez megvan, akkor kettesével szedjük a lépcsőfokokat felfelé. Ez nehéz lesz, de kitartás!



Alsó hasizmok


A fordított felülések a leghatásosabbak az alsó hasizmok erősítésére. Feküdjünk hanyatt a földre, emeljük meg annyira a lábunkat, hogy a combunk derékszöget zárjanak be a testünkkel. A térdünket is hajlítsuk be 90 fokban. A kezünket kulcsoljuk össze a fejünk mögött. Most emeljük fel a vállunkat, a hasizmainkat használva, de ne a megszokott felülést végezzük el, hanem a jobb könyökünket érintsük a bal térdünkhöz. Ismételjük meg 20-szor a gyakorlatot, két részletben.
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 12334 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x