HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2018-05-23
Címlap / Szépség-Egészség / 10 egyszerű trükk a fogyásért

10 egyszerű trükk a fogyásért

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2018-05-23

Mielőtt újabb fogyókúrás szerhez vagy diétás könyvhöz nyúlnál, ismerkedj meg a legegyszerűbb és sokak által már alkalmazott apró ötletekkel, amelyek szokásaidon keresztül levisznek rólad pár kilót. Kitartástól függően, 2-5 kg eredmény érhető el! 

 

10 könnyű lépés a karcsúság megszerzése és megtartása érdekében:

A karcsúság nem csupán fogyás. A karcsúság életforma, fittség és megfelelő táplálkozás. Nem sovány, nem gebe, hanem arányosan szép.
  1. Igyál három nagy pohár hideg vizet az ebéd (főétkezés!) előtt egy negyedórával, és egy nagy pohár vizet utána. A víztől a bőrünk vitalitással telik meg, a napi folyadékszükségletünk kb egyharmadát felvesszük ebben a formában, és a főételből nem is fogunk tudni olyan sokat fogyasztani, mivel a vízzel van tele a szervezetünk. Ha tehetjük a főételt előzze meg leves!
     
  2. Az evés előtt elfogyasztott utolsó pohár vízbe tegyünk egy teáskanál almaecetet és egy teáskanál mézet. (Cserélheted zsíroldó csalánteára is, vagy csipkebogyóra.) Ez táplál, szépít, megelőzi hogy a vér a gyomorba szálljon az étkezés után, mert segíti a gyors emésztést és a bőrt is szépíti.
     
  3. Az étkezéseken gyakran fogyasszunk zöld salátát, vagy nyers káposztát - ha emészthető számodra. Ez csökkenti a mgas kalóriatartalmú ételek iránti étvágyat, hosszú ideig telít, és kevés bennük a kalória, de sok a nyomelem.
     
  4. A rostokban gazdag ételeket válasszuk ki főétkezésekre és napi fogyasztásra egyaránt. Ezeket legalább 50-szer rágd meg, így nem csak éhes nem leszel, de sokkal jóllakottabbnak is érzed magad az étkezések után.
     
  5. Egyél lassan, legalább 20 percet szánj egy evésre, így sokkal fittebben, mégis jóllakottan kelsz fel az asztaltól, nem fogod puffadtnak érezni magad! Sokszor az éhség kisebb mennyiségtől is elmúlik, de ehhez le kell érkeznie és felszívódnia az ételnek.
  6. Kis falatokat egyél, hiszen köztudott, hogy a rágástól is jóllakottságot érez az ember! Ezt segítheted úgy is, hogy kis méretű evőeszközökkel motiválod magad erre nap mint nap. Ugyanakkor a sok rágás további savat termel, ezért a pépes főzelékek, folyadékos ételek jók lehetnek.
     
  7. Ne rakj a szádba új falatot, míg az előzőt jól meg nem rágtad, és le nem nyelted.
     
  8. Mindig nagyon kényelmesen, ülve, szépen terített asztalnál egyél, kerüld el a "szeméthegyen táplálkozást", amit a gyorséttermek nyújtanak. Ha rendetlen az étkeződ, előbb pakolj össze kicsit. Ha szépen megterítesz, az is lefoglal.
  9. Az étkezés után egy órával érdemes néhány hasizomerősítő gyakorlatot, majd lgalább 10 guggolást végezni! De még jobb, ha izzadós, testet átmogató programot végzel: futás, tánc, úszás, lovaglás, síelés, snowboard.
     
  10. A napi főétkezést lehetőleg könnyű ételekkel egészítsd ki, ne nassolj feleslegesen. Édességeid aszalt gyümölcsök, mézes turmixok, bio nassok, fahéjjal, vagy néha malátával ízesített nassok legyenek, a cukrot, és adalékokat kerüld el.

HarmoNet tipp: Fogyókúrás paradoxonok - akkor most enni vagy nem enni? >>

+1. Gondolj magadra egészséges alkatúként, formás, fiatalos megjelenésedre, a tudat hatalma ugyanis, hogy megszelidíti a testet és visszaigazolva annak pusztán a gondolat hatására ledobhatsz pár kilót. 

Kép: Piqs.de





 
 
[4135]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 
/img/hirdetes/everness-partnerprogram_banner_300x250-anim.gif
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x