NASA: idegen életet találtak a Földön
Címlap / Kütyü és tudomány / NASA: idegen életet találtak a Földön

NASA: idegen életet találtak a Földön

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-07-05

Az amerikai űrkutatási hivatal bejelentette: "asztrobiológiai felfedezést" tettek. Ez bizonyítja az idegen élet létezését, itt, a Földön is.

A részleteket a ma estére tervezett sajtótájékoztatón hozzák majd nyilvánosságra. A kutatók olyak mikrobát találtak, amely rendkívül mérgező környezetben él, olyanban amelyről eddig úgy véltük, lehetetlen benne az élet.

Ez bizonyíthatja azt az elméletet, amely szerint az általunk jól ismert élet mellett párhuzamosan, "az árnyékában" más életforma is lehetséges a Földön, olyan helyeken, amelyeket lakhatatlannak tartottunk.

A Mono tó

Ha pedig ez igaz, akkor olyan bolygókon is kialakulhat élet, amelyeken a körülmények sokkal mostohábbak annál, mint ami a megszokott élethez szükséges. Ráadásul ezek a mostoha körülmények között fejlődő életformák a környezeti feltételek esetleges javulása után gyors fejlődésnek indulhatnak és akár intelligens életformák is kialakulhatnak.

A szenzációs bejelentést az alapozta meg, hogy egy különleges baktériumot találtak a kaliforniai Mono tó fenekén. A Yosemite nemzeti parkban található tóban olyan magas a mérgező arzén koncentrációja, hogy semmilyen "normális" élőlény nem bírja ki.

A most felfedezett baktérium viszont valahogy éppen az arzént használja fel az élethez. Ebből pedig az következik, hogy hasonló élőlények benépesíthetik azokat a bolygókat is, ahol nincs a mienkhez fogható barátságos légkör.

Dr Lewis Dartnell, egy brit asztrobiológus azt mondta a Daily Telegraphnak, hogy "ha ezek a szervezetek arzén használnak fel anyagcseréjük során, az bizonyítja, hogy az eddig ismerttől eltérő életformák is léteznek". "Ezek idegenek, de olyan idegenek, amelyek osztoznak velünk az otthonunkon."

A NASA szerint az este ismertetendő felfedezés nagy hatással lesz a földönkívüli élet kutatására.

A sajtótájékoztatót este élőben közvetítik a www.nasa.gov/ntv címen.