8 lazító tanács, mielőtt a stresszes hétköznapok elkezdődnek...
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / 8 lazító tanács, mielőtt a stresszes hétköznapok elkezdődnek

8 lazító tanács, mielőtt a stresszes hétköznapok elkezdődnek

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-10-19

Közelegnek a stresszel teli hétköznapok. az "előre pihenés" csak egy idea, ám az intenzív kikapcsolódás hozzásegít ahhoz, hogy lazábban, pihentebben fogjunk hozzá a munkához. A stressz ellen leghatékonyabb nyolc fogást nem csak most, de a fárasztó hétköznapokon is alkalmazhatjuk, ha ma kipróbáljuk, mi az ami legjobban beválik számunkra.  

 

Rendezvénynaptár
  1. Tölts el egy étkezést a barátokkal! - Ha nem enni, csak teázni ültök össze, már az is segít, hogy lazíts, örülj. A közös evés, a társalgás a hétköznapokon is megóv a kapkodástól, segít, hogy együtt megadjátok a módját. Ám a közös kocsmázás, az együtt-berúgás nem tartozik ide! 

  2. Menj el egy félórás sétára! - Vagy akár még többre is! A kutyatartók attól egészségesebbek, mert ők naponta legalább kétszer félórát sétálnak, levegőznek, mozognak, az időjárástól függetlenül. Aki legalább heti háromszor 30 percet edzeni tud, az sokkal pihentebb, erősebb az immunrendszere, és az agyban felszabaduló endorfinoknak köszönhetően boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak, relaxáltak. Aki tud, kerékpározhat, vagy úszhat is legalább ugyanennyit. Az aerob, vagyis a fokozott oxigénfogyasztással járó  sportok több kalóriát égetnek el, így a fogyókúrát is segíthetik.
     
  3. Menjünk egy masszázsra, szaunába, de legalább vegyünk egy aromaterápiás fürdőt! - A masszázs a legjobb stresszcsökkentő dolog, ám kigyúrja belőlünk a fájós porcikák okozta fájdalmat, a zsírcsomókat. Ám van aki valamiért nem szereti, vagy nem bírja - számukra jó alternatíva a szauna, de legalább egy aromaterápiás fürdő, ami legalább 20 percig tart.
     
  4. Lélegezzünk helyesen, legalább naponta 5-10 percig! - A helyes légzésről már sokszor írtunk, a terápiás légzés nagyon hatékony elsősorban a stressz ellen, de a szív-és érrendszer megbetegedései ellen is nagyon jót tesz.

     
  5. Próbáljuk ki a meditációt, ha eddig nem tettük! - Ha igen, akkor mindenképpen meditáljunk egy alkalmas időpontban. A meditáció tanulása  csoportban, vezetővel egyszerűbb, de ha nincs vezetőnk, akkor is megpróbálhatjuk egyedül is. A leghatékonyabb stresszoldás, ha naponta meditálni tudunk. Aki a műszaki jellegű termékekben jobban bízik, az agytréner készülék nagyon hasznos lehet a hétköznapi meditációban.
     
  6. Aromaterápiázzunk! - Karácsonykor sokan szereznek be füstölőket, vagy illatos gyertyákat. Ezt a jó szokást egész évben megőrizhetjük. A rózsa, a lvendula, a rozmaring olaja hangulatot javító, relaxáló hatású. Ezekből a kedvencünket szerezzük be és használjuk a stressz ellen!
     
  7. Piehenjünk, ahogy szeretünk! - A zene, az olvasás, vagy akár a kreatív "bütykölés", de akár a csendes üldögélés is pihentet. A zeneterápia, a biblioterápia, vagy a szimbólumterápia már a pszichológia módszertanába is bevonultak, mert annyit segítenek a problémák feldolgozásában. Ha legalább napi 20 percet a kedvenc kedvtelésünkkel töltünk, az energiát ad nekünk az egész naphoz!
     
  8. Nevessünk, játsszunk, szeressünk! - A nevetés, az önfeledt játék - például egy vidám társasjáték, vagy közös labdázás, tollasozás, - és a szeretkezés egyaránt helyrehozzák az önértékelést, erősítik az immunrendszert és rendkívül pihetetőek. 
Nagyszerű testi-lelki felkészülés a maradék szabad napokon, ha a fenti 8 pontból legalább négyfélét sikerül kipróbálunk!

Ha szeretnél partnereddel együtt a testi-lelki együttlét gyönyörűségétől feltöltődni, akkor ezt a helyet Neked találták ki >>





 
 
[ 5585 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x