5+1 tipp a pihentető alváshoz
Címlap / Szépség-Egészség / 5+1 tipp a pihentető alváshoz

5+1 tipp a pihentető alváshoz

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-08-19

Stresszes, rohanó világunkban sajnos nemcsak a mozgásra, de az alvásra is egyre kevesebb időnk jut. Ráadásul egyre többen küzdenek álmatlansággal és alvásproblémákkal is. Néhány hasznos tanács, hogy nyugodtan tudd álomra hajtani a fejed és alvásod valóban pihentető legyen. 

Gyakorlat jógaHidratálj!
Ha kevés folyadékot fogyasztottál napközben, a véred besűrűsödik  és az éjszakai pihenés alatt sem tud megfelelő mennyiségű oxigént szállítani az izmokhoz. Ennek következtében a testben nem játszódnak le a regenerációs folyamatok, és az alvás nemhogy nem pihentet, sőt, kifejezetten megerőltető lesz a test számára.
Ha rendszeresen iszol a nap folyamán, kevesebb alvással is beéred!

Aludj háton vagy oldalt!
Akár háton, akár oldalt alszol, pihentebben ébredsz, mint ha hason aludnál. A hasonfekvés következtében a szerveket összenyomod, és nem kapnak megfelelő vérellátást, nem tudnak regenerálódni az éjszaka folyamán, ami a szervi funkciók gyengüléséhez és fáradtsághoz vezet.

Szánj időt az esti lazításra!
Este már csak pihentető dolgokkal foglalkozz, ne végezz megerőltető testi és szellemi munkát, mert mind a test, mind az elme fel kell, hogy készüljön a pihenésre.

Ne tépelődj!
Amit napközben nem tudtál megoldani, arra ne éjszaka akarj megoldást találni! Aggodalmaskodó gondolatokkal nehezen fogsz tudni elaludni és nyugtalan lesz az álmod.

Lélegezz!
Elalvás előtt szellőztesd ki jól a hálószobát. Esetleg valami nyugtató, szorongásoldó aromaolajat is párologtathatsz az elalvás elősegítésére, például levendulát vagy citromfüvet.

jógaJógázz rendszeresen!
Ha nyugodtan szeretnél aludni és kipihenten, frissen ébredni, jógázz rendszeresen. A jóga átmozgatja a testet és segít harmóniába kerülni önmagaddal és környezeteddel. A rendszeres jógázók esténként nyugodtan tudják álomra hajtani a fejüket és kevesebb alvással is beérik, mert álmuk pihentetőbb.  Ha rendszeresen jógázol, megszabadulhatsz az alvásproblémáktól!

Ha még nem jógáztál, de szeretnéd kipróbálni, megnézni  vagy rendszeresen jógázol, gyere el te is a Jóga Fesztiválra, ahol reggeltől estig 15 helyszínen folyamatosan lesznek jógaórák. Bemutatkoznak az irányzatok, az óratípusok, megismerkedhetsz az oktatókkal és kiválaszthatod, melyik óratípus, illetve oktatói stílus áll hozzád legközelebb.

Gyere el tapasztald meg a jóga áldásos hatásait és este aludj egy jót!
 
Jóga fesztivál 2010 Westend tetőterasz
2010.09.12 09:00-21:00.
A rendezvény ingyenes!

www.jógafesztivál.info

(Fotó: piqs.de, vienetta: natur)
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.


 
 
[ 2915 ]
spacer


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x