6 tipp, ami segít megbirkózni a sóvárgással
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / 6 tipp, ami segít megbirkózni a sóvárgással

Gelsei Bernadett

6 tipp, ami segít megbirkózni a sóvárgással

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-01-22

Vágyakozás, sóvárgás az anyag után? Természetes reakció, főleg akkor, amikor abba akarod hagyni vagy csökkenteni szeretnéd a fogyasztásod mértékét. Ugyan maga az érzés nem kellemes, amíg tart, de nem is ártalmas rád nézve. Idővel csökken a sóvárgásod, miután eltelik pár hét a csökkentés és/vagy abbahagyás után. Azután is jelen lesz , de már nem lesz olyan gyakori, hosszú és erős, mint az első hetekben.  

A sóvárgás azt az érzést kelti benned, hogy nem tudsz ellenállni a kísértésnek, hogy nem tudod leküzdeni ezt a vágyadat.

 Íme néhány módszer, ami segíthet megbirkózni vele:

1. Adj időt magadnak
2. Tereld el a figyelmed
3. Beszélj valakivel
4. Gondolj pozitív dolgokra
5. Mondjál mantrát
6. Képzeld el, hogy éjszaka teljesül a kívánságod és másnap, mikor felébredsz, tovatűnt a sóvárgás

1. Adj időt magadnak
A sóvárgás el fog tűnni. Amikor benne vagy, úgy érzed, hogy nagyon rossz és nehéz, de nem tart tovább, mint egy-másfél óra. Adj magadnak időt. Mondd magadnak, hogy vársz még 30 percet mielőtt mégis elkezdenéd használni a szert, mert úgy érzed, nem bírod tovább. Figyeld közben, hogy milyen érzések vannak benned. Azt is tudatosítsd magadban, hogy milyen érzések keletkeznek  benned, miután elmúlt a sóvárgás.

2. Tereld el a figyelmed
Próbáld meg elterelni a figyelmed. Menj és csinálj valami mást, amit szeretsz, élvezel vagy amitől megnyugszol.

3. Beszélgess valakivel

Beszélj valakivel, aki a barátod vagy valakivel a családból, akiben megbízol. Mielőtt csökkented az adagot vagy abbahagyod, gondold végig, ki az a személy a közeledben, akiben megbízol , aki támogat. Ki, kik azok, akikre a nehéz, sóvárgó időszakokban számíthatsz.

4. Pozitív gondolatok

Emlékeztesd magad, miért döntöttél amellett, hogy csökkented az adagot, illetve leállsz. Jusson eszedbe,hogy mi az előnye és hátránya számodra mindennek.

5. Mondjál mantrát

Naponta kétszer felkeléskor és lefekvéskor, vagy amikor erősen elkap a sóvárgás, akár többször is ismételd el az általad megalkotott megerősítő mondatod. Például:
Ma a józanságot választom és ettől jól érzem magam testileg és lelkileg.
vagy
A sóvárgásom azt mutatja, hogy tisztulok és ettől megerősödök a józanságomban. Ezért jól érzem magam.

6. Képzeld el, hogy éjszaka teljesül a kívánságod és másnap, mikor felébredsz, tovatűnt a sóvárgás!
Milyennek képzeled el az életed józanul? Mit fogsz helyette csinálni? Milyen különbséget fogsz észlelni? Honnan fogják tudni mások, hogy jobb a helyzet? Ki fogja először észrevenni?  Miben másban lesz még különbség?

Gelsei Bernadett
Kép: Nutdanai Apikhomboonwaroot / FreeDigitalPhotos



 
 
[ 2663 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x