HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-11-19
Címlap / Szépség-Egészség / Sí-tortúra - Felkészülés a biztonságos és hatékony síelésre

Sí-tortúra - Felkészülés a biztonságos és hatékony síelésre

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2017-11-19

Ha síelni készülünk, érdemes néhány, az általánostól eltérő gyakorlatokat is végeznünk. A felkészülést tanácsos már 1-2 hónappal elkezdenünk az utazás megkezdése előtt. Szükséged lehet néhány olyan speciális gyakorlat végrehajtására, ami a síelés különböző mozgásfeltételeinek eleget tesznek és annak kivitelezését segítik. 

 

Fontos, hogy tested előkészítsd a nem szokványos, mindennapos mozgásaidtól eltérő terhelésre. Tehát, fontossá válhat az, hogy megszerezz egy bizonyos fokú edzettségi állapotot.

Amit csakis kitartó, folyamatos és rendszeres célzott edzésmunkával érhetsz el.

Mindenképpen kell, hogy fejleszd a cardio vascularis rendszered (szív–tüdő kapacítás), tehát legyen egy jó állóképességed, hogy minél tovább bírhasd a gyűrődést a pályán, a későbbi elfáradásért. Ezt cardio jellegű edzéssel valósíthatod meg, ami végezhetsz egyaránt a szabadban és Fitness teremben is, akár.


Valamint, fontos az erőnléted fejlesztése is. Ez már egy összetettebb edzésmunkát igényelhet, mindenki saját igényeihez mérten. Mindezek mellet, fontos megemlíteni az állóképességet is. Hiszen annak megléte is befolyásolja teljesítményedet.

HarmoNet tipp: Hányféle mozgásformától lehetsz fitt? >>

Különös figyelmet kell fordítanod a test tartó izmainak megerősítésére.
Ide sorolhatóak a: has–hát–fenék–comb és a láb izmai.

Fontos ezek megerősítése és megnyújtása is egyben, hogy kellőképpen el legyenek készítve az edzésre.

- Szabadban végzett gyakorlatok közül választhatod a terepfutást, nordic – walkingot, sífutást is, valamint ezeket ki is egészítheted szabadban végzett gimnasztikai, erősítő és nyújtó gyakorlatokkal.

- Edzőteremben számos gép áll a rendelkezésedre, hogy erősítő gyakorlatokat végezhess. De alkalmazható még több száz, sok–sok szabadon végezhető gyakorlat is saját testtel, valamint a gumikötelek, kézisúlyzók is.

Cardio gépek a termek felszereltségéből adódóan, mindenhol más lehet. Célszerű használni elsősorban a futó, sífutó, lépcsőző, hegyimenet, wave gépeket. És levezetőként a kerékpárt.



Ami a táplálkozásodat illeti:

Energiád ne csokiszeletekből nyerd. Legyen főétkezésed tartalmas és energiadús, szénhidrátdús, vitaminokban gazdag. Használhatsz táplálékkiegészítőket is, a gyorsabb felszívódás érdekében, ha azonnal szükséged van az energiára. És nem utolsó sorban ott lehet vésztartalékként a jó szőlőcukor, vagy burgonya, némi olajos gyümölcs candi, és az aszalt gyümölcsök. A süteményes csokoládés energiapótlást nem javaslom. Ha táplálékod elég energiát, vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, akkor annak elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy végig bírd szusszal a sít.

HarmoNet tipp: Újévi nagytakarítás otthon és a testedben - fájdalommentesen! >>

Ne feledd a FOLYADÉKPÓTLÁST sem, még ha hidegben nem is kívánod! Mert most extra adagra lesz szükséged! Célszerű a napi min. 2.5 és több, kinek egyéni igénye szerinti pótlás és adagolás.

Az alkohollal, cukros üdítőkkel bánj óvatosan, ha lehet, hagyd is el őket.

Jó szórakozást kívánok!

Zsemlye Zsanette





 
 
[6099]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot


Warning: Division by zero in /var/www/lapcsalad/harmonet.hu/include/fooldal/rendezvenynaptar_slide_jobb_oszlop.php on line 67
 
 




 

ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x