5+1 tipp a pihentető alváshoz
Címlap / Szépség-Egészség / 5+1 tipp a pihentető alváshoz

5+1 tipp a pihentető alváshoz

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2023-09-27

Stresszes, rohanó világunkban sajnos nemcsak a mozgásra, de az alvásra is egyre kevesebb időnk jut. Ráadásul egyre többen küzdenek álmatlansággal és alvásproblémákkal is. Néhány hasznos tanács, hogy nyugodtan tudd álomra hajtani a fejed és alvásod valóban pihentető legyen.  

Gyakorlat jóga1. Hidratálj!
Ha kevés folyadékot fogyasztottál napközben, a véred besűrűsödik  és az éjszakai pihenés alatt sem tud megfelelő mennyiségű oxigént szállítani az izmokhoz. Ennek következtében a testben nem játszódnak le a regenerációs folyamatok, és az alvás nemhogy nem pihentet, sőt, kifejezetten megerőltető lesz a test számára.
Ha rendszeresen iszol a nap folyamán, kevesebb alvással is beéred!

2. Aludj háton vagy oldalt!
Akár háton, akár oldalt alszol, pihentebben ébredsz, mint ha hason aludnál. A hasonfekvés következtében a szerveket összenyomod, és nem kapnak megfelelő vérellátást, nem tudnak regenerálódni az éjszaka folyamán, ami a szervi funkciók gyengüléséhez és fáradtsághoz vezet.

3. Szánj időt az esti lazításra!
Este már csak pihentető dolgokkal foglalkozz, ne végezz megerőltető testi és szellemi munkát, mert mind a test, mind az elme fel kell, hogy készüljön a pihenésre.



4. Ne tépelődj!
Amit napközben nem tudtál megoldani, arra ne éjszaka akarj megoldást találni! Aggodalmaskodó gondolatokkal nehezen fogsz tudni elaludni és nyugtalan lesz az álmod.

5. Lélegezz!
Elalvás előtt szellőztesd ki jól a hálószobát. Esetleg valami nyugtató, szorongásoldó aromaolajat is párologtathatsz az elalvás elősegítésére, például levendulát vagy citromfüvet.

jóga+ 1 Jógázz rendszeresen!
Ha nyugodtan szeretnél aludni és kipihenten, frissen ébredni, jógázz rendszeresen. A jóga átmozgatja a testet és segít harmóniába kerülni önmagaddal és környezeteddel. A rendszeres jógázók esténként nyugodtan tudják álomra hajtani a fejüket és kevesebb alvással is beérik, mert álmuk pihentetőbb.  Ha rendszeresen jógázol, megszabadulhatsz az alvásproblémáktól!
     
   
     
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 3319 ]
spacer


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x