Mitől lesz felejthetetlen egy belföldi utazás?
Címlap / Otthon / Mitől lesz felejthetetlen egy belföldi utazás?

Mitől lesz felejthetetlen egy belföldi utazás?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-10-20

Legyen szó akár egy luxusutazásról, vagy egy egyszerű panzióban eltöltött, néhány éjszakás családi hétvégéről, egyetlen dolog van, ami igazán számít egy utazás során, állapította meg egy, 8000 utazó bevonásával végzett felmérés. 


Rendezvénynaptár
Ha kiváló ételt raknak le az utazó elé, kényelmes szobában helyezik el őt, vagy tökéletes wellness részlegben pihenheti ki magát, akkor is van egy dolog, ami az egész összképet elronthatja.  Mindezt olyannyira, hogy az utazó beszámolójában nem is eleveníti fel a szép emlékeket, csak ezt az egy negatívumot. Ez pedig nem más, mint a személyzet barátságosságának a hiánya.


8.000 utazó bevonásával készített felmérést a Kisutazás.hu belföldi  utazásközvetítő iroda, és a megkérdezettek 71%-a a barátságosságot emelte ki, mint legfontosabb tényezőt egy belföldi utazás alkalmával. A felmérésben arra is megkérték a résztvevőket, hogy mondják el, milyen negatív élményekkel találkoztak utazásaik során. A válaszok 12 %-a utalt koszos szobára, rossz ételre, esetleg egy várt szolgáltatás elmaradására, 20 %-a nem kívánta kifejteni a negatív élményeket, vagy nem volt ilyenben része. A többi utazó a személyzet valamely tagjának gorombaságát, barátságtalanságát mesélte el.

A Kisutazás.hu vezetője, Csobota-Kis Árpád, aki maga is a szállodaiparban dolgozik, a felmérés hatására úgy döntött, életre hívja az „Év legbarátságosabb szállodája 2010” versenyt, amelynek célja, hogy megkeressék, melyik a legbarátságosabb szálloda hazánkban.

„Ez a verseny abban különbözik társaitól, hogy a szolgáltatás emberi oldala érdekel bennünket, nem a materiális része. És ami ebben igazán jó, hogy a figyelmesség és a barátságosság:
A/ nem kerül egy fillérbe sem, nem pénzkérdés,
B/ bármikor megtanulható, csak egy kis jó példa, valamint egy adag tudatosság kell hozzá.”
– mondta el az ötletgazda.


A verseny különlegessége még az is, hogy nem szakmai zsűri dönti el, ki a legbarátáságosabb szálloda, hanem teljes mértékben az utazók döntésére van bízva a dolog, azaz bárki szavazhat a verseny weboldalán, a http://szallodaverseny.hu –n.

A verseny marketingjét és lebonyolítását magára vállaló Webkukkoló Kft. ügyvezetője, Molnár Ferenc elmondta: „Az utazók bevonásához partnereket kerestünk, akik tudnak segíteni a versenyt népszerűsíteni, illetve a létrejöttét tudják támogatni. Fontosnak tartottuk a szavazók adatainak védelmét, ezért az egyik legmegbízhatóbb ügyfélkezelő rendszert, a MiniCRM-et választottuk erre, de támogat minket rengeteg kis- és középvállalkozó is, például a Dr.Dio kontaktlencse webáruház, a TanácsadóTV, a Mr.Sale öltönyüzlet, vagy a Csodanő fittness portál. Persze ez a lista ezzel közel sem teljes! Támogatóink közül a legtöbben nyereményt is ajánlottak fel a szavazóknak, melyet a http://szallodaverseny.hu/Nyeremenyek aloldalon lehet megtekinteni.”

A verseny 2010. február 16-ig tart.

További információ: http://szallodaverseny.hu
Képforrás: Canva Pro adatbázis.



(X)
 
 
[ 2548 ]
spacer

/img/hirdetes/2021/9honap_banner-300x250-logo.jpg
 

Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x