Milyen mozgásformát válassz? - Sport és diéta a vércsoportod...
Címlap / Szépség-Egészség / Milyen mozgásformát válassz? - Sport és diéta a vércsoportod szerint!

Milyen mozgásformát válassz? - Sport és diéta a vércsoportod szerint!

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-05-25

Milyen vércsoportba tartozol? Mi a legmegfelelőbb táplálkozási norma és ami ennél is fontosabb, az ajánlott sport számodra? 

Van – e ennek jelentősége egyáltalán? Vagy ezek csak általánosítások? Tiszta vizet a pohárba! Mozgásformák vércsoport szerint!

Vércsoportunk sokkal fontosabb, mint ahogyan azt gondolnánk
Ha nem jól táplálkozunk és nem végezzük el a megfelelő sporttevékenységet, idővel, egészségi állapotunk egyre rosszabb lesz.

Minek következtében az alábbi tünetek jelenhetnek meg:
  • Elhízás – és az ezzel velejáró, magas vérnyomás, vércukor, koleszterin szint, vizesedés, narancsbőr, gombásodás, pattanások, párkapcsolati problémák….
  • Egyéb betegségek megjelenése – csontritkulás, fejfájás, emésztési zavarok, lelassult anyagcsere folyamatok, hajlam agyi, szív és érrendszeri megbetegedésekre….
  • Inaktivitás, kedvtelenség, lehangoltság
  • Mentális problémák, önértékelési zavarok
     

A jól kombinált vércsoportdiéta hatásai:
  • Új, egészségesebb és minőségibb életmód kialakítása
  • Stressz uralása és kiegyensúlyozottabb érzelmi állapot elérése
  • Egészségi állapot javítása
  • Betegségek leküzdése, azok ki nem alakulása
  • Öregedés lassítása

HarmoNet tipp:
Vércsoport alapú táplálkozá>> Vércsoportok
0 - ás vércsoport.
A vadász – Ebbe a vércsoportba tartozóak igen ellenállóak, erősek, öntudatosak, és  strapabírók. A 0 – ás a legrégebbi vércsoport – gyökerei abba az időbe nyúlnak vissza, amikor őseink még vadásztak és gyűjtögettek. Ehhez a típushoz fehérjében gazdag táplálkozás illik.

Diétás tanácsok:
  • Fogyást elősegítő ételek: tengeri hínár, tengeri halak, jódozott só, máj, vörös húsok, kelkáposzta, spenót, brokkoli
  • Hízást elősegítő ételek:.búza, kukorica, veteménybab, fehérbab, lencse, káposzta, kelbimbó, karfiol, mustárSport: aerobic, súlyzózás, futás, művészi torna, taposógép, kick – boksz, kerékpár, kontakt sportok, műkorcsolya. 30 – 45’, heti 2 –alkalommal. Testgyakorlatok az érzelmek kiegyensúlyozásért.

A – s vércsoport
A földműves – Jellemző rá, hogy értelmes, találékony, érzékeny. Ahogy véget ért a vadászat és a gyűjtögetés kora, megváltoztak az étkezési szokások. A földeken dolgozó ember emésztési rendszere megpróbálta a növényi táplálékokból az optimumot kihozni. Ebben az időben keletkezett az A vércsoport. Táplálkozásának az alapjának a lényege: kevés hús és állati eredetű élelmiszer, sok zöldségféle, a vegetáriánus táplálkozás.

Diétás tanácsok:
  • Fogyást elősegítő élelmiszerek: növényi olajak, szójaételek, zöldségek, ananász
  • Hízást elősegítő ételek: húsfélék, tejtermékek, némely hüvelyes, búza

Sport: szívet és érrendszert terhelő tevékenységek - valamennyi kardio jellegű sportmozgás, súlyzózás, nyújtó és lazító gyakorlatok – jóga, mély lazítás, stretching, pilates. 20 – 30’, heti 2 – 4 alkalommal. A testedzés, egyfajta biztonsági szelep a számukra.

B – s vércsoport
Nomád - Rugalmas, kiegyensúlyozott és kreatív. Az emberi történelem legalkalmazkodóbb szereplői a nomádok. A klíma változásainak megfelelően vándoroltak, minek következtében, ahhoz állandóan alkalmazkodniuk kellett. Ebből következően étkezésük is a legváltozatosabb.

Diétás tanácsok:
  • Fogyást elősegítő ételek: zöldségek, húsfélék, alacsony zsírtartalmú tejtermékek, máj, édesgyökértea
  • Hízást elősegítő ételek: kukorica, lencse, földimogyoró, szezámmag, hajdina, búza

Sport: szívet és érrendszert terhelő tevékenységek - valamennyi kardio jellegű sportmozgás, súlyzózás, nyújtó és lazító gyakorlatok – jóga, mély lazítás, stretching, pilates + szellemi sportok mellé. 20 – 30’, heti 2 – 4 alkalommal. Válasszon olyan sportot, mely szellemi és testi kihívást is jelent.


AB – és vércsoport
A rejtélyes – Ő az ki ritka, karizmatikus, titokzatos. Ez a típus már az újkort szimbolizálja, ez a legfiatalabb, legmodernebb, legritkább vércsoport. Akik ide tartoznak, azoknak a felgyorsult élet lüktetése, ritmusa, nem okoz gondot. Azonban az ezzel járó idegesség nekik is a gyomrukra mehet. Ennek a típusnak javasolt a rendszeresen enni, de mindig kis mennyiségben. Enni mit és hogyan, egyaránt fontos.

Diétás tanácsok:
  • Fogyást elősegítő ételek: tofu, tengeri halak, tejtermékek, zöld levelű zöldségek, ananász
  • Hízást elősegítő ételek: vörös húsok, veteménybab, limabab, magvak, hajdína, búza
Sport: szívet és érrendszert terhelő tevékenységek - valamennyi kardio jellegű sportmozgás, súlyzózás, nyújtó és lazító gyakorlatok – jóga, ugyanígy a mély lazítás, stretching, pilates. 20 – 30’, heti 2 – 4 alkalommal. Kombinálja az intenzív testgyakorlást lazító gyakorlatokkal, a feladatok visszatérő jellege is fontos.

Zsemlye Zsanette
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.




 
 
[ 15039 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x