5 érv a reggeli edzés mellett
Címlap / Szépség-Egészség / 5 érv a reggeli edzés mellett

5 érv a reggeli edzés mellett

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2020-08-07

Nem mindenkinek van kedve, ideje a napot mozgással, sporttal kezdeni, pedig sokkal jobb lesz az egész napod, ha mégis sikerül a reggeli edzést beiktatni. Miért? 5 ok kedvcsinálóként. 

 

Ha viszont már kedvet kaptál hozzá, talán a napirendedet is sikerül úgy átalakítani, hogy beleférjen.

1. Ha abba a típusba tartozol, aki reggel kiugrik az ágyból és frissen ébredve azonnal a teendőihez lát, akkor neked valószínűle evidens, hogy érdemes tornával, edzéssel indítani a napot. Ez azonban akkor is így van, ha épp ellenkezőleg, kell egy-másfél óra, amíg igazán beindul nálad a rendszer.  A reggeli mozgás ugyanis segít könnyebben, gyorsan formába lendülni és aktivizál egész napra.



2.
Halogatóknak és önszabotőröknek: ha korán reggel túl vagy az egészen, kisebb eséllyel szabotálod el, mint ha a nap végére tervezted volna be az edzést. Viszont a tudattól, hogy már korán reggel tettél valamit önmagadért, egész nap sokkal jobban érzed majd magad a bőrödben.

3. A reggeli edzés semmi máshoz nem fogható módon pörgeti fel az anyagcserédet, és nagy erővel indítja be a méregtelenítő folyamatokat már korán reggel. Így egész nap sokkal fittebb leszel, jobb lesz a közérzeted, a hangulatod.

4. Egész nap jó kedved lesz a termelődött endorfinnak köszönhetően, könnyebben veszed a nap folyamán adódó esetleges akadályokat, stresszes helyzeteket. Próbáld ki és tapasztalni fogod, hogy emelkedik a stressztűrő képességed!

5. Ha a napodat edzéssel kezded, előtte csak egy könnyű reggelire van szükséged, például néhány darab gyümölcsre, egy szelet pirítósra vagy egy tápláló smoothie-ra - nehéz, teli gyomorral ugye nem állunk neki mozogni.  Az edzéssel helyreállt energiakeringésnek köszönhetően ebédre viszont jobban kívánod majd az egészséges, a testedet valóban tápláló ételeket, úgy mint a nyers vagy párolt zöldségeket, salátákat, sovány fehérjét vagy éppen a teljes kiőrlésű pékárut. Így nagyobb esély van rá, hogy egészséges ételeket fogyasztasz a nap nagy részében, hiszen ki szeretné elrontani a reggeli edzés jó hatását?


Ha nem vagy éppen formában, vagy nem mozogsz rendszeresen, akkor természetesen nem az időzítés a fő szempont, hanem az, hogy egyáltalán elkezdj tornázni, sportolni. Ha viszont már sikerült az életed részévé tenni , lehet, hogy a reggeli edzéshez akkor is hozzá kell szoktatnod a szervezetedet – ebben az esetben is érvényes a fokozatosság és mértékletesség elve!


Kolontár Elvira
www.hazateres.net

Képek:
Ambro / FreeDigitalPhotos.net
photostock / FreeDigitalPhotos.net





 
 
[ 10379 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
 




 



ciganykartya
joskajosda
szerelmi_joslat
szinjosda
slide-tarot



A Harmonet üzemeltetője az Harmopress Kft.
1999-2016 © Minden jog fenntatva
HarmoNet 1999 óta minden nőnek bejön!
x