A helyi zsírégetés
Címlap / Szépség-Egészség / A helyi zsírégetés

Dr. Csábi Bettina

A helyi zsírégetés

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-10-28

"Csak a hasamról akarok fogyni", "már kiállnak a bordáim, mégis narancsbőrös a combom, csakis azt tüntessük el", nincs olyan nap, amikor edzőként ne hallanék hasonló kéréseket. És miért ne hallanék? Valamit tudomásul kell venned. Vagy dobálod ki a pénzedet a helyi fogyasztási ígérő szalonokban, vagy elkezdesz olyanban gondolkodni, aminek értelme is van.  


Rendezvénynaptár

A has

Helyi zsírégetés nincs. Azaz ha egy testrészed edzed hosszú órákon át, attól az edzett "problémás" területen lévő zsírréteg még NEM tűnik el. HELYI ZSÍRÉGETÉS NEM létezik.
Csakis megfelelően összeállított, és be is tartott diétával fog eltűnni a hasadon lévő felesleg. A helyzetet nehezíti, hogy az IR egyik tünete a hasi típusú elhízás, így érintettség esetén 100% -ig betartott diéta, esetleges gyógyszer és edzés a megoldás.

Miért érdemes mégis végezni hasizom gyakorlatokat akkor, ha nem tűnik el a rajta lévő zsírréteg? Ha elkezdesz edzeni, ahhoz, hogy sérülésmentesen tudjalak fejleszteni, először a törzs, azon belül pedig  has izomzatát kell fejleszteni. Ezt a lépcsőfokot sokan szeretik lespórolni.  Ezért van az, hogy aki elkezd edzeni, ált. pár hónap után lesérül, és ki kell hagynia pár hetet. Ugyanakkor  a has izomzata a leggyorsabban fejlődő izom, mivel az egyenes hasizom még séta közben is dolgozik. Én az egészséget tartom elsődleges szempontnak, ezért a törzsizomra /core-izmok/ nagy hangsúlyt fektetek, ezért neked is azt javaslom, kezdőként erre fókuszálj. Ahogy elkezd csökkeni a zsír, úgy fognak előbukkanni a kockák.



Fenék

Kevés nő van, aki elégedett lenne a fenekével, combjával. Én például egyet sem ismerek, magamat is beleértve. Az más kérdés, hogy tudom, mit kellene tennem. Ez az a terület, ami mindig csiszolásra szorul, ahol mindig van felesleg, ami sosem elég gömbölyű.

A formás fenék ugyanis nem más, mint tömény izom. Miért nem írok fel gyakorlatok speciálisan minden edzés végére fenékre?

És én mindig alapgyakorlatokat írok fel az első évben, és aztán is az adja az edzések 70%-át. Mit nevezünk alapgyakorlatnak? Azokat a mozgásformákat, melyek általánosan megdolgoztatják az adott testrészt, izomcsoportot. Tehát hiába nyavalyogsz, hogy milyen jó gépek vannak a konditeremben, ha eredményt vársz, az alapgyakorlatok a nyerők. Nem kell fél órákat fenék edzéssel tölteni, mert nem ott fogunk fogyni, ahol a gyakorlatot érezzük, mivel sokadjára mondom, hogy lokális zsírégetés nem létezik.

Motiváció

A fentiek alapján bizonyára rájöttél, hogy a nem működő módszerek helyett munka vár rád. Jobb, ha megbarátkozol a gondolattal: izomlázas, kemény napok állnak előtted életed végéig. Ezt most még bátran tudomásul veszed, aztán jönnek a mindennapok. 
 
Mike Eszter bajnokom leírja, mi indította el, és aztán mi motiválja most: „Én a külső miatt kezdtem. Aztán rájöttem, hogy itt ennél többről van szó. Egyébként én az gondolom, hogy a kettő egyaránt fontos: igényes külső, tartalmas belső. Utóbbiba éppúgy beleértem a képzettséget, mint a célokkal, tervekkel teletűzdelt életet.”


Ha megvan a motivációd, akkor pedig ideje belekezdeni a munkába.

Képforrás: Canva Pro adatbázis.



 
 
[ 6350 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 

/img/hirdetes/2021/9honap_banner-300x250-logo.jpg
 

Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot

 
x