Reggeli edzés, miért? Hogyan?
hirdetés
Címlap / Szépség-Egészség / Reggeli edzés, miért? Hogyan?

Dr. Csábi Bettina

Reggeli edzés, miért? Hogyan?

Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2021-01-20

Voltál már úgy, hogy alig tudtál felkelni reggelente? Ugyanolyan fáradtan ébredtél, mintha le sem feküdtél volna? Aztán a munkahelyeden megittad az első, rövidesen a második kávét, mégsem tudtál koncentrálni? Tudtad, ha reggelre időzíted az edzést, sokkal erősebb, éberebb leszel, és benned lesz az "ide nekem az oroszlánt is" érzés? 

Reggel lehet, hogy nehéz, felkelni. De ha pár alkalommal átérzed, milyen érzés a hajnalban beszívni a friss levegőt, a napfelkeltét futás közben megcsodálni, ahogy csörög az óra, magadtól ugrasz ki az ágyból. Ráadásul ha már felkeltél, egészen biztos, hogy leedzel, és nem marad ki az edzés. Más a szituáció akkor, ha az edzést délutánra, vagy estére időzíted. Kifogás? Akad ezer is. Fáradtság, elmaradt munka, barátnőzés, fagyizás.

Ha már reggel leedzel, benned van az érzés, hogy egy napszerű, építő jellegű tevékenységgel kezdted a reggelt, és ez meghatározza az egész napodat.

Emellett persze könnyebb reggel fókuszálni, nincs tele a fejed a napi problémáiddal, el nem végzett feladatokkal. Én a reggeli edzésem alatt szoktam átgondolni, mi lesz aznap a feladatom, és olyan problémákra is megoldást találok, amiken napok óta rágódok.


 
Úgy, hogy családod, munkahelyed van, az edzés kikapcsolódás, nem kötelező feladat. Viszont ha tologatod, könnyen úgy érezheted, hogy „jaj, még el kell mennem edzeni is”. Ne az edzések határozzák meg az életed. A család, barátok, és karrier előbb, kell, hogy álljon a preferencialistádon.


Amennyiben pedig állóképességi sportoló vagy, akkor kötelező elem heti 2-3 éhgyomros edzés végrehajtása. A glikogénraktáraidat ugyanis ilyenkor nagyon intenzív edzésekkel könnyebben le tudod meríteni, majd ha 2 órán keresztül nem eszel, akkor növelni tudod azokat. A pihenéssel, mert a szervezet hozzászokik ahhoz, hogy könnyen mobilizálható glükózra van szüksége, nem pedig zsírra. Így eleve egy szálkás, izmos testet tudsz kialakítani amellett, hogy a teljesítményed is nő.
De ami a legfontosabb, hogy az endorfinok pozitívan hatnak a közérzetünkre, így a reggeli edzés után motiváltabban, jobb kedvvel indulhat a napod.


Legyetek bajnokok a mindennapokban!




 
 
[ 7817 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Jóska Jósda
Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
ciganykartya
szinjosda
slide-tarot
slide-tarot

 
x