Mindennapi kondiciónk
Címlap / Szépség-Egészség / Mindennapi kondiciónk

Mindennapi kondiciónk

test0607
HarmoNet Ezotéria-Horoszkóp-2022-08-17

Ésszerű óvintézkedések
• Ha egy másik sport vagy egy újabb edzésprogram elkezdésének gondolatával foglalkozik, és nincs hozzászokva a rendszeres mozgáshoz, ne feledje a következőket:
• Győződjön meg arról, hogy ruházata és felszerelése megfelelő-e!
• Először mindig bemelegítő gyakorlatokat végezzen hogy csökkentse a rándulások és húzódások veszélyét!
• Ha bármilyen gyakorlat vagy mozdulat közben fájdalmat vagy egyéb kellemetlenséget érez, azonnal hagyja abba a mozgást. A fájdalom sérülést jelez (lásd Sportsérülések).

Figyelmeztetés
Amennyiben az alábbiak bármelyike érvényes önre, valószínűleg jobb, ha megbeszéli orvosával, mielőtt bármiféle rendszeres és megerőltető testmozgásba kezdene:
• 60 évesnél idősebb, vagy elmúlt már 40, de felnőttkorában nem sportolt.
• Erős dohányos (vagyis naponta 20 cigarettánál többet szív).
• Testsúlya nagyobb a kívánatosnál (lásd Testsúly).
• Hosszan tartó egészségügyi probléma, például magas vérnyomás, szívbetegség, cukorbetegség vagy vesebetegség miatt tartós orvosi ellenőrzés alatt áll.
• Terhes.

Bemelegítő gyakorlatok : Az izomhúzódás és az ínszakadás veszélyét úgy csökkentheti, hogy az izmok és szalagok megterhelése előtt néhány könnyű nyújtó és lazító gyakorlatot végez. Ismételje az itt leírt testgyakorlatokat körülbelül 15 percig minden edzés előtt, és 5 percig az edzés befejezése után. Ezek a gyakorlatok az általános kondíció javításának elősegítésére tetszőleges időpontban többször is elvégezhetők.

Fej és nyak : Fejével végezzen lassú körzést úgy, hogy közben a nyakát hajtsa jól hátra, érintse fejével a vállát, és hajoljon
jól előre. Az óvatos fejkörzés alatt próbálja ellazítani homlok- és vállizmait.

Vállak és mellkas : Nyújtsa mindkét karját előre; nyújtott karjait befelé fordított tenyérrel emelje feje fölé, majd engedje oldalsó középtartásba.

Hát és láb: Álljon széles terpeszállásba, kezeit rakja a csípőjére. Egyenes háttal csípőből hajoljon előre. Karját engedje előre, és közelítse a talajhoz.

Törzs:Álljon kis terpeszállásba, karjait tartsa maga mellett. Derékból hajoljon jobbra, közben jobb kezét csúsztassa lefelé a térde alá. Felegyenesedés után ismételje meg a gyakorlatot balra is.
M.C.
Életmód fórum
Nyomtatás NYOMTATÁS konyvjelzo_ikon

Képforrás: Canva Pro adatbázis.


Előző oldal!


 
 
[ 2019 ]
spacer
Szólj hozzá!
spacer 

 
 


Hapci naptár
szerelmi_joslat
Szerelmi kötés
Önismereti jóslat
slide-tarot
 
 
x